Paul stelt zich voor op dit forum

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
PaulPaul
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 30 aug 2023, 12:55

Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door PaulPaul »

Hallo leden van het forum, Gezien het me wel fatsoenlijk lijkt om me even voor te stellen,
hierbij: Ik ben Paul, nu 41, kom uit Midden-Limburg en al jaren gek van audio, muziek luisteren en geïnteresseerd in zelfbouw luidsprekers, Tevens Philips gek dus ook wel wat apparaten van staan.
Mijn reden van aanmelding hier, is na een tip over het bestaan van dit forum, het feit dat ik en set Karlson speakers aan het bouwen ben, het is mijn eerste project maar ben er al in geïnteresseerd sinds ik op mijn 11de een grijs boekje een aantal kopieën van kreeg met een "raar"uitziende kast met gordijntjes voor.
Tot een paar weken terug een vaag idee uit het verleden, nu heel concreet de eerste kast die ligt te drogen met de laatste lijmklemmen erop 8) Handgezaagd, en recht gebleken :lol:

Voor nu ga ik hier eens verder lezen en hopelijk wat leren, al ben ik qua luidspreker techniek een echte beginner, dus veel info zal nog boven mijn petje gaan.

Mvg Paul
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Barry2001 »

Welkom op het ZBA forum Paul. Komt er een topic over de speaker waar je mee bezig bent?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Marp »

Dat zou inderdaad leuk zijn om te kunnen volgen. O:) Welkom Paul!
Gebruikersavatar
Marcel27
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 aug 2023, 13:04
Locatie: Twente

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Marcel27 »

Welkom Paul. Laat eens wat horen van je vorderingen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Shadow »

Welkom!
PaulPaul
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 30 aug 2023, 12:55

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door PaulPaul »

Dank jullie wel voor het warme welkom :)
Als het gewaardeerd word maak ik met plezier een topic aan, heb niet van alle stappen foto,s geknipt tot nu toe in het hout proces, maar het is ook pas de eerste waarmee ik bezig ben
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Douwe84 »

welkom :)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door ray5150 »

Welkom, Paul. topics met foto's zijn altijd leuk om te lezen.
Gebruikersavatar
Marcel27
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 27 aug 2023, 13:04
Locatie: Twente

Re: Paul stelt zich voor op dit forum

Bericht door Marcel27 »

Welkom Paul.
Plaats reactie