het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Blijft een mooi ontwerp die Vivance, klassieke 3 weg met een woofer die groot genoeg is voor diepgang met impact.
-
Peter v.Kr
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 25 okt 2011, 13:04
- Locatie: Kapelle (Zeeland)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De hele set... Wel 3 stappen van de Waddenzee af.
Phillips htr 9900
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2018455210 ... ialbuttons
Phillips htr 9900
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m2018455210 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2x Mundorf CFC12 4.7mH folie spoelen te koop - foil coils
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... foil-coils
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... foil-coils
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dikke Philips versterker die vast heel veel licht geeft:https://link.marktplaats.nl/m2018658674 ... ialbuttons
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Overschot van je panelen affakkelen. Voor iemand die volledig retro een bios wil opbouwen. Oid.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor onze Philips fanboys, een doos vol met een aantal mooie blaffers voor 5 euro per stuk.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 1-w4-izgst
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 1-w4-izgst
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die hebben er al eerder op gestaan.
Zelfs deze mooie units zijn niet meer te slijten..
Zelfs deze mooie units zijn niet meer te slijten..
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bijzonder dat op de SB info altijd de impedantie volgt na het typenummer; TW29TXN-B-8 of -4, dat zie ik op die niet terug...
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bijzonder idd, aangezien 4 en 8 wel beschikbaar is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kijkend op de SB acoustics website zie ik een TW29TXN-B tweeter die 4 ohm is, en een TW29TXN-B-8 tweeter die 8 ohm is. In de advertentie staat dus de 4 ohm versie, en met het typenummer is niets mis.
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je een kant en klare luisterkamer zoekt ?
https://www.troostwijkauctions.com/nl/g ... 4-9507896/
https://www.troostwijkauctions.com/nl/g ... 4-9507896/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Scherp, ik had ff snel op de site gekeken en wel gezien dat ze beide versies hebben...timpert schreef: ↑vr 08 sep 2023, 11:52Kijkend op de SB acoustics website zie ik een TW29TXN-B tweeter die 4 ohm is, en een TW29TXN-B-8 tweeter die 8 ohm is. In de advertentie staat dus de 4 ohm versie, en met het typenummer is niets mis.
Scan speak Revelator tweeters R2904 700009
€ 550,00
https://link.marktplaats.nl/m2011350232 ... ialbuttons
