3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik was laatst muziek aan het luisteren, zette de boel op pauze en ging eens flink naar de WC, want de natuur riep. Wat me opviel is dat nadietijd het geluidsbeeld meer doortekend was.
Ik denk toch dat de "kwalijke stoffen" een vervuiling van het geluidsbeeld veroorzaken.
Ik denk toch dat de "kwalijke stoffen" een vervuiling van het geluidsbeeld veroorzaken.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het waren vast de vrijkomende gassen die het huis vulden. Geef Walt eens het recept voor een goede audiofiele maaltijd. Met meloenen en Saté redt hij het zo te lezen niet.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daar hebben we al een topic voor. Helaas ligt daar de nadruk de laatste tijd een beetje op bier.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bier is prima! Je moet je lichaam eerst op de juiste wijze “ontslakken” voor dat je verder kan. Velen maken de fout door dit belangrijke proces met water te doen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ontslakken? Hoezo? Slaap jij in de GFT container in de tuin of zo?
Rare jongens die Friezen...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ach, ken je dat begrip niet, Peter? Lees je even in, op deze site doen ze het met sapjes…
https://drblend.com/nl/blog/ontslakken/
https://drblend.com/nl/blog/ontslakken/
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moet je die ook weer liften?Walt schreef: ↑za 02 sep 2023, 8:42Nog een mooie tip van een ander forum, deze man had de tip van Audiomaat gekregen: als je op je stekkerblok nog outlets vrij hebt, sluit hier dan powercords op aan die je verder niet aansluit. Het klinkt dan beter. Nog niet zelf getest maar kunnen jullie alvast aan de gang…![]()
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Waar jij je al niet mee bezig houdtLeeuwarden schreef: ↑za 02 sep 2023, 12:12Ach, ken je dat begrip niet, Peter? Lees je even in, op deze site doen ze het met sapjes…
https://drblend.com/nl/blog/ontslakken/
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ha Jeroen,
Weet ik niet, weet ook niet of de kwaliteit van de loze snoeren nog kritisch is. Maar als dit werkt is het een meester tip natuurlijk.
Groetjes Walter
Weet ik niet, weet ook niet of de kwaliteit van de loze snoeren nog kritisch is. Maar als dit werkt is het een meester tip natuurlijk.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Leuk concept, maar het kan nog verder uitgewerkt worden.Walt schreef: ↑za 02 sep 2023, 8:42Nog een mooie tip van een ander forum, deze man had de tip van Audiomaat gekregen: als je op je stekkerblok nog outlets vrij hebt, sluit hier dan powercords op aan die je verder niet aansluit. Het klinkt dan beter. Nog niet zelf getest maar kunnen jullie alvast aan de gang…![]()
Groetjes Walter
In plaats van powercords op de vrije outlets aan te sluiten kunnen hiervoor stekkerblokken gebruikt worden waarvan de outlets dan eveneens gebruikt worden om te verbinden met een volgend stel stekkerblokken.
Dit principe kan onbeperkt uitgebreid worden om het zogenaamde "Droste effect" te bereiken.
Het optimum wordt bereikt door het punt vast te stellen waarbij de marginale audiofiele meeropbrengst van het Droste effect nul nadert (empirische vaststelling).
Succes!
geoet,
Aat
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
https://www.ggz-delfland.nl/ons-zorgaan ... handeling/
Of hoort dit in het "medische ongemakken draadje".
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als je die stekker blokken dan in een cirkel legt, kun je een Droste ring van Koilon vormen, mogelijk geeft dat een enorme VdH boost aan de installatie.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Normaal zou je denken, wat een onwijs offtopic reactie Pjotr, maar in dit geval is het gewoon go with the flow, 400 approaching!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In dit draadje is niets meer off topic maar dat is kennelijk nog niet geland. Viel mij trouwens op dar een extra stekker in de contactdoos van de lamp ook mooier licht geeft. Dat vond ik heel verhelderend…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ja, je vertikt het volgens mij daarom bewust om antwoord op mijn vraag te geven Walt. Hoe is het trouwens met je aanvraag aan de netbeheerder voor een ouderwetse bovengrondse netaansluiting met van die houten palen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ga maar even een Cup a soepje maken: tomaat.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het viel mij ineens op dat dit topic niet in de zandbak staat 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Toch? Even terugzoeken dan 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je moet er niet naar gaan zoeken, dat is too much. Gewoon van genieten, net als Walter 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik denk dat de AI bots in de toekomst regelmatig hun info uit dit topic weg zullen halen, waar vind je nou meer praktische hands on tweak ervaringen?
