het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je het mij vraagt, is de verkoper geen moment degene geweest die het licht nog moest zien. De eerder genoemde € 100,00 was duidelijk een lokprijsje waarvoor hij ze niet verkocht.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gratis omgeving Utrecht
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... preker-box
Volgens mij twee Visaton FRS8 units
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... preker-box
Volgens mij twee Visaton FRS8 units
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
MB Quart Subwoofer QL T60 & Speakers QL T50
€ 300,00
https://link.marktplaats.nl/m2009974037 ... ialbuttons
€ 300,00
https://link.marktplaats.nl/m2009974037 ... ialbuttons
Laatst gewijzigd door snoef3 op do 24 aug 2023, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lastig te zeggen Wouter, het 'enige tijd geleden' is hier de crux...enige tijd geleden kocht mijn collega een woning voor 88.000 gulden dat nu 330.000 euro waard is, prijzen van alles zijn belachelijk gestegen. Enige tijd geleden was veel meer betaalbaar 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat TLHP de prijs omhoog moest doen hebben we aan een zeker forumlid te danken dat ze als OEM in zijn open baffle gebruikt en die lage prijs wel 'even ging fiksen want dat kon niet' staat nog ergens op het forum vermeld btw;
viewtopic.php?p=1984867#p1984867
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, van een fatsoenlijke aanbieder die gewoon met je in zee gaat. Niet van een die bewust een fractie van zijn beoogde prijs vraagt, in de wetenschap dat men dan lekker snel toehapt, om vervolgens alle biedingen te negeren totdat iemand het veelvoud bereikt dat hij serieus begint te nemen.
Doelbewust een te lage prijs vragen, en vooral niet vermelden dat geboden moet worden (daar mag je gaandeweg zelf achter komen), is een misleidingstactiek die meer en meer wordt gehanteerd. Dit is serieus ander volk dan jouw verkoper, wat helaas ook al de weg naar tweakers heeft gevonden.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk, een subzoemer voor weinig.
Z'n andere advertentie heeft ook wel wat.
Z'n andere advertentie heeft ook wel wat.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die andere is alleen een stukje. Maar welk stukje dan 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Kwestie van nieuwe elco's,en klaar.pvanlingen schreef: ↑za 26 aug 2023, 19:03Leuk, een subzoemer voor weinig.![]()
Z'n andere advertentie heeft ook wel wat.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
-
Peter v.Kr
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 25 okt 2011, 13:04
- Locatie: Kapelle (Zeeland)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Losse speakers voor BNS te koop
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m2006145277 ... ialbuttons
Had het bijna zelf gekocht voor een linearay projectje ofzo.
Is €100,- voor alles op de foto's!
€ 100,00
https://link.marktplaats.nl/m2006145277 ... ialbuttons
Had het bijna zelf gekocht voor een linearay projectje ofzo.
Is €100,- voor alles op de foto's!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Misschien zijn de componenten wat, goedkoop is het iig wel.
€40
Goed spelende zelfbouwset
Tweeweg basreflex
Seas 17 cm woofer
Isophon tweeter
76 x 21 x 23 cm (hbd)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... elfbouwset
Niet mooi, wel goedkoop...
Mark Audio CHR 70 (2x) drivers full range
25 euro voor 2
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... full-range
€40
Goed spelende zelfbouwset
Tweeweg basreflex
Seas 17 cm woofer
Isophon tweeter
76 x 21 x 23 cm (hbd)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... elfbouwset
Niet mooi, wel goedkoop...
Mark Audio CHR 70 (2x) drivers full range
25 euro voor 2
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... full-range
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Peerless, volgens mij de kleine Sputnik variant met de WA10 tweeter en CSC 116/nog iets woofertjes.
Buitengewoon fraaie en zeer bruikbare tweetertjes, 20 euro is een koopje;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uidspreker
Rosmalen is helaas te ver weg voor mij, maar hier kun je zeker weer wat leuks mee maken.
Buitengewoon fraaie en zeer bruikbare tweetertjes, 20 euro is een koopje;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... uidspreker
Rosmalen is helaas te ver weg voor mij, maar hier kun je zeker weer wat leuks mee maken.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Twee mooie Seas Prestige Alu, L11RC/P , H759 voor 40 euro een paartje;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... id-woofers
Prima voor wat erbij of anders in een 3-weg
Ook nog een slagje groter met polyprop cone, 65 euro voor twee;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -800-8-ohm
Een hoop mooi spul zo bij elkaar.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... id-woofers
Prima voor wat erbij of anders in een 3-weg
Ook nog een slagje groter met polyprop cone, 65 euro voor twee;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -800-8-ohm
Een hoop mooi spul zo bij elkaar.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vivace in het blauw
Speakerset Vifa Vivace 94
€ 175,00
https://link.marktplaats.nl/m2015077922 ... ialbuttons
Vivace in het zwart
Vifa Vivace 94 3-weg zuilen
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m2015766694 ... ialbuttons
Speakerset Vifa Vivace 94
€ 175,00
https://link.marktplaats.nl/m2015077922 ... ialbuttons
Vivace in het zwart
Vifa Vivace 94 3-weg zuilen
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m2015766694 ... ialbuttons
