Wheeeeeee!!!!!!!1111111
Tjerk
Moderator: Beheerdersteam
Wheeeeeee!!!!!!!1111111
Er is zeker de laatste 20 jaar een tendens de bespeuren dat afraffelen en zo veel mogelijk de kantjes er af lopen de norm is. Winstoptimalisatie heet dat officieel. Hierin is ook de overheid al langere tijd leidinggevend.Olaf Markus schreef: ↑wo 09 aug 2023, 12:04Haha. Ik denk dat mijn reden tot janken toch wel terecht is zo.![]()
Vakmanschap is inderdaad helaas niet meer van deze tijd.Pjotr schreef: ↑wo 09 aug 2023, 12:35Er is zeker de laatste 20 jaar een tendens de bespeuren dat afraffelen en zo veel mogelijk de kantjes er af lopen de norm is. Winstoptimalisatie heet dat officieel. Hierin is ook de overheid al langere tijd leidinggevend.Olaf Markus schreef: ↑wo 09 aug 2023, 12:04Haha. Ik denk dat mijn reden tot janken toch wel terecht is zo.![]()
Ach in de jaren '80 moest je met je Sony spullen ook niet bij Brandsteder zijn voor service. Ik had toen veel te maken met de pro video en audio opname en montage spullen van Sony. In tegenstelling tot het consumer spul was dat meestal wel doorwrocht ontworpen. Vaak miste wel een paar schroeven bij terugkomst na reparatie of service of was de bedrading niet naar behoren terug gelegd.
Aan de Avatar te zien red je het niet met alleen een jas