Gezocht een Truss

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Gesloten
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Gezocht een Truss

Bericht door OpaBert »

Beste mede forummers
Ik wil m’n radio hobby weer wat leven in blazen
En ik heb een stuk konstruktie mast nodig van 2,5 meter waar een antenne rotor van CDE inpast diam is 200 mm
Dat moet er inpassen 3 of 4 kant maakt mij niet uit wel van aluminium, heb een hekel aan roest water
Bovendien kan ik het dan ook zelf overeind zetten met een scharnier aan de onderkant
Liefst hier bij mij in de buurt , transport moet ik regelen
Maar misschien kan iemand mij aan een stuk helpen Prijs niet meer dan 150€
Mag uiteraard gebruikt zijn
Alvast bedankt voor alle medewerking
Met vriendelijke groet
OpaBert
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Gezocht een Truss

Bericht door ray5150 »

Dat kun je gewoon bij Bax Muziek bestellen :
https://www.bax-shop.nl/producten.html?keyword=truss
Als je voor een bedrag van 75,- of meer bestelt is de bezorging gratis.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Gezocht een Truss

Bericht door Pjotr »

Jawel per meter en hij wil een alu versie en dan heb je die niet voor dat bedrag. Op Marktplaats niks te vinden?
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Gezocht een Truss

Bericht door rjmulder »

Geen bedrijf in de buurt die in podium bouw / festivals doet?
Misschien dat die Truss hebben die hun niet meer mogen gebruiken maar voor jou nog prima zijn.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Gezocht een Truss

Bericht door OpaBert »

:D
Bedankt allen voor het mee denken Bax heb ik ook naar gekeken en dan wordt het mij te duur Ray , verder heb ik ook op mp gekeken en ik heb niemand in mijn kennissenkring die in die festiviteiten buisness zit
Maar er wordt zoveel van dat spul aan geboden niet alles in een maat waar ik iets mee kan.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik dit jaar een stuk heb staan waar ik wat mee kan O:)
Zeker als jullie meedenken en aan me denken als je zo iets wordt wordt aangeboden
:goeie:
Gesloten

Terug naar “Ter overname gevraagd”