3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het staat wel licht ingedraaid momenteel, maar zou kunnen wat je zegt, uiteindelijk kun je blijven tunen. Daarom ook wat kabels en tweaks aan het verkopen, minder opties, meer rust.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ja, probeer te voorkomen dat je in kringetjes gaat ronddraaien. Uiteindelijk speelt je set nu al op een dusdanig niveau dat tweaken het genieten niet in de weg mag staan.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Laatste dagen klonk het weer minder, ligt niet aan de set maar aan mij natuurlijk, toch lastig, de upgrade drang komt dan weer naar boven. Ik weet een setje Sonore tourmaline luidspreker kabel te liggen in Delft, dus de verleiding is er. Dat setje is echter te lang, in de verkeerde kleur en eigenlijk dik boven budget.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ken mensen die op zo’n manier aan hun vrouw zijn gekomen..
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat is dan het probleem met de kleur van die kabels? Wanneer het beter klinkt maakt dat toch niet uit?
. Het prijskaartje kan uiteraard wel een probleem zijn, dat is ook hier heel herkenbaar.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
...in de verkeerde kleur en eigenlijk dik boven budget.Leeuwarden schreef: ↑ma 10 jul 2023, 0:51Ik ken mensen die op zo’n manier aan hun vrouw zijn gekomen..
Briljant
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
en veel te lang 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Goed nieuws, ik ben nu een veel goedkoper setje op het spoor, lagere serie van Sonore (minder koper draadjes) in een betere kleur (blauw ipv rood) wel ook te lang.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je zou eigenlijk de donkerbruine moeten hebben. Tourmaline dus.
Waarom zouden die blauwe beter zijn dan je huidige Sonore kabels. Mag je ze vergelijken voor je moet besluiten?
Groet,
Leobus
Waarom zouden die blauwe beter zijn dan je huidige Sonore kabels. Mag je ze vergelijken voor je moet besluiten?
Groet,
Leobus
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb met Cock gebeld, de Tourmaline is dikker, dat is het enige verschil met de goedkopere versies. Omdat ik alleen midhoog ermee aanstuur heb ik dat extra kabeloppervlak niet perse nodig. De eerdere rode kabel is overigens een echte Tourmaline, maar met afwijkende mantel.
Mijn huidige Sonore kabels missen de vlechting en zijn tamelijk slordig opgebouwd, leuk om goedkoop kennis te maken met dit type kabel/geleider, maar nu wil ik iets netters. Deze slordige kabels kan ik later ombouwen naar binnenbekabeling, of eventueel op het laag inzetten. Ik zoek dus niet perse beter nu, maar hoger niveau van afwerking.
Mijn huidige Sonore kabels missen de vlechting en zijn tamelijk slordig opgebouwd, leuk om goedkoop kennis te maken met dit type kabel/geleider, maar nu wil ik iets netters. Deze slordige kabels kan ik later ombouwen naar binnenbekabeling, of eventueel op het laag inzetten. Ik zoek dus niet perse beter nu, maar hoger niveau van afwerking.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het lijkt erop dat deze Sonore kabels het kunnen gaan worden, ik heb een goede beschrijving van de verkoper gehad, nu nog even de foto’s afwachten.
Waarschijnlijk lijken ze veel op deze, tenminste dat hoop ik, mooi stukje huisvlijt toch:
Waarschijnlijk lijken ze veel op deze, tenminste dat hoop ik, mooi stukje huisvlijt toch:
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is prachtig 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Super! Vooral de kleur. (Al zie je daar bij Walt toch niks van
)
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die blokjes hout waar zo uit de hand wat gaatjes in geklopt zijn. Geweldig. En een geheime techniek. Tussen de blokjes zit een vlechtwerk van 3 kabels. Of het is gewoon omdat je met twee niet kan vlechten. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ha Jeroen,
Klopt precies, 1 is een loze geleider, puur om te kunnen vlechten.
Groetjes Walter
Klopt precies, 1 is een loze geleider, puur om te kunnen vlechten.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Foto’s zijn binnen, is identiek aan bovenstaande foto, wellicht hetzelfde setje. Eens kijken of we er met de prijs uitkomen.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
33% korting eisen. Een van de 3 kabels is tenslotte loos.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Op zich een mooi extra pad voor de structuur informatie dacht ik zelf.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is ie van gehakt dan?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, van een echte guru.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Met Cola erbij voor Ray
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat denk ik niet, hij heeft diabetes....
