2 x subwoofer versterker met DSP van het merk XTZ. Samen €400
1x nieuwe Roomanalyzer 2 Pro €100
XTZ Sub amp 1 DSP
-
Jan Deckers
- Berichten: 57
- Lid geworden op: wo 27 okt 2004, 18:59
- Locatie: Almere
- Contacteer:
XTZ Sub amp 1 DSP
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Jan Deckers
- Berichten: 57
- Lid geworden op: wo 27 okt 2004, 18:59
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: XTZ Sub amp 1 DSP
Verkocht!
