het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik sleutel al jaren aan allerlei (ook duurdere) projecten (auto motor etc) met een setje wat ik ooit kocht bij een outlet. Ik heb het nog steeds. Alles heel. Duur gereedschap is overrated behalve als je er professioneel mee moet werken, dan is het andere koek.
Ik heb vorige week 2 metallo xxl gereedschapswagens gekocht voor 500 euro (1 zonder tools) op good ol' merktpleets. Hardstikke mooi middelmatog spul. Geen facom, wel bruikbaar en aanwezig (itt tot de Facom)
Ik heb vorige week 2 metallo xxl gereedschapswagens gekocht voor 500 euro (1 zonder tools) op good ol' merktpleets. Hardstikke mooi middelmatog spul. Geen facom, wel bruikbaar en aanwezig (itt tot de Facom)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik ben inmiddels geneigd mijn Berner accu spul op marktplaats te zetten en voor dat geld de zwarte lijn van de lidl aan te schaffen...
Gaat het lang genoeg mee vraag ik mij af.
Gaat het lang genoeg mee vraag ik mij af.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zwarte lijn van Lidl? Is dat wat anders dan dat Parkside spul?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Idem hier, als die 20V tol een keer in de winkel ligt gris ik er een mee.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zou nog iets duurzamer moeten zijn dan de groene.Leeuwarden schreef: ↑ma 19 jun 2023, 21:41Zwarte lijn van Lidl? Is dat wat anders dan dat Parkside spul?
En mogelijk uit dezelfde fabriek als mijn Berner (Milwaukee) slijptol en boormachine.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Is dat in de online winkel te koop? Zie ik dat nu over het verwarde hoofd?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, en nu ook nog in de aanbieding: met accu en lader even duur als zonder accu en lader. Tempting:
https://www.lidl.nl/p/parkside-performa ... p100358658
https://www.lidl.nl/p/parkside-performa ... p100358658
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nooit geweten dat er een Performance lijn bestond… thanks, kan van pas komen!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Anastacia die ik jaren terug gebouwd heb
https://link.marktplaats.nl/m1991147107 ... ios_tablet
De Annabill staat er ook
https://link.marktplaats.nl/m1991131256 ... ios_tablet
https://link.marktplaats.nl/m1991147107 ... ios_tablet
De Annabill staat er ook
https://link.marktplaats.nl/m1991131256 ... ios_tablet
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou ja, de gevraagde prijs is niet raar voor het gebodene, maar de tekst erbij verdiend geen hoofdprijs…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En hij wil er blijkbaar echt vanaf, want hij heeft een nieuwe advertentie, nu 2 euro per plaat.
En in de advertentie geeft hij aan dat bezorging mogelijk is.
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... m-43platen
En in de advertentie geeft hij aan dat bezorging mogelijk is.
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... m-43platen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
€ 5 euro per plaat.
€ 2 euro de vierkante meter
.
Maar nog steeds goedkoop.........

€ 2 euro de vierkante meter
Maar nog steeds goedkoop.........
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar moet een lekker 2 wegje mee te maken zijn idd 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iets van topklasse zelfs,en ook nog met een behoorlijk rendement.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
