Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Daniel_SJD
Berichten: 26
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:29
Locatie: Zuid-Holland

Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Daniel_SJD »

Dag allen, de zolder wordt verbouwd dus al het oude spul mag weg. Ik heb in de aanbieding:

1. Subwoofer versterker (inbouw)

Detonation DT180, 180w RMS klasse D versterker

Prijs: GRATIS

2. Marantz SR5400 AV versterker

Let op: volume knop werkt niet meer, was al vrij gauw defect en daarom altijd met afstandsbediening bediend. De afstandsbediening zit er nog bij dus zo kun je hem prima gebruiken.

Prijs: GRATIS

3. Zelfbouwsub in zeer zware niet gelakte MDF 40L BR-kast met MDS-08, die mooie gele kevlar met RVS rand (was op de max berekend, gaat wel laag, niet hard)

Prijs: GRATIS

4. Zelfbouwspeakers (boekenplank luidsprekers) met Vifa XG18 en Vifa XT19 tweeters in MDF kasten (in de grondverf)

Prijs: 30 euro per stuk, 60 euro voor de set inclusief filters

5. Floating Synthese II (2x vloerstaanders zwart met doek, 2x vloerstaanders wit zonder doek)

Let op: de filters zijn niet hetzelfde, ergens in de latere bouwjaren zijn ze veranderd en is de tweeter minder gedempt waardoor het geluid helderder klinkt (dit is bij de zwarte speakers het geval).

Verder zijn de kasten in niet al te beste staat. Ik zou zeggen dat dit opknappers. Daar is de prijs dan ook naar:

Prijs zwarte staanders: 20 euro (voor de twee speakers samen)

Prijs witte staanders: 15 euro (voor de twee speakers samen)

VERKOCHT

LOCATIE

Al het spul is af te halen in Zoetermeer, wat deze week niet weg is gaat naar de stort. Behalve de zelfbouw speakers, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen :roll:

Foto's op aanvraag!
Laatst gewijzigd door Daniel_SJD op za 03 jun 2023, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Henkjan »

Daniel_SJD schreef: ma 29 mei 2023, 23:05
Floating Synthese II
ja, daar weet ik wel iemand voor
Zoetermeer is ook "om de hoek", dus ophalen geen probleem
Daniel_SJD
Berichten: 26
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:29
Locatie: Zuid-Holland

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Daniel_SJD »

Zie PB voor de gevraagde foto's Henkjan!
Daniel_SJD
Berichten: 26
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:29
Locatie: Zuid-Holland

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Daniel_SJD »

Laatste kans, sub versterker voor niets, mds08 sub voor niets, marantz sr5400 voor niets (ook prima voor stereo)... morgen ligt het op de stort ;)
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door beijert »

Tja, net even te ver weg :(
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Marp »

Dat inderdaad, i.c.m. de tijdslimiet. Zonde als dit naar de stort gaat, maar wel begrijpelijk.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door beijert »

Maar in plaats van de stort kan het ook naar de kringloop.
Daniel_SJD
Berichten: 26
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:29
Locatie: Zuid-Holland

Re: Grote opruiming: speakers en subwoofer versterker

Bericht door Daniel_SJD »

Alles is weg, enkel de zelfbouwspeakers zijn nog beschikbaar (niet zijnde de subwoofer)!
Gesloten