Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 06 mei 2023, 23:31
Zo even de lelijke flits foto met troepjes. zo ik ben er soort van klaar voor
tot morgen !
Bijlagen
cool
Berichten: 1126 Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag
Bericht
door cool » za 06 mei 2023, 23:34
In de menukaart staat bij wifi : wachtwoord "gelukkig" dus lijkt erop dat er wifi is.
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » za 06 mei 2023, 23:38
cool schreef: ↑ za 06 mei 2023, 23:34
In de menukaart staat bij wifi : wachtwoord "gelukkig" dus lijkt erop dat er wifi is.
motoindo
Berichten: 902 Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:
Bericht
door motoindo » zo 07 mei 2023, 0:10
Welterusten
erik1977
Berichten: 447 Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05
Bericht
door erik1977 » zo 07 mei 2023, 2:24
Nice! Is dat een planar met MFB laag?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 07 mei 2023, 6:41
Hoe laat is de tent open?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 07 mei 2023, 6:43
asterduc schreef: ↑ za 06 mei 2023, 23:01
2 x wit
Floorstander met Lyngdorf 1120. Hopelijk is er wifi beschikbaar voor streaming en processing.
Screenshot_20230506-090853~2.png
Bookshelf met Icepower amp, Velleman pré en Project iPod docking
Screenshot_20230506-090255~2.png
Tot morgen.
Ed
Zeer nieuwsgierig!
Shadow
Berichten: 20399 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 07 mei 2023, 6:47
dre schreef: ↑ zo 07 mei 2023, 6:41
Hoe laat is de tent open?
Iets voor 9u, ik heb de plateauwagen bij ook.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 07 mei 2023, 6:51
Mooi!
Maar dan doe ik nog een bakkie extra.
Anders sta ik daar voor 8.30.
Shadow
Berichten: 20399 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 07 mei 2023, 6:58
cool schreef: ↑ za 06 mei 2023, 23:34
In de menukaart staat bij wifi : wachtwoord "gelukkig" dus lijkt erop dat er wifi is.
Ja, maar laat er je demo niet vanaf hangen...
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » zo 07 mei 2023, 7:46
Veel plezier allemaal, zo te zien zijn er genoeg leuke projecten te beluisteren!
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » zo 07 mei 2023, 8:09
Alles ligt in de auto, half 9 vertrekken dan ben ik ruim optijd
Shadow
Berichten: 20399 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 07 mei 2023, 8:26
De situatie is gewijzigd ter plaatse;
Laden en lossen kan voor de deur!
Daarna graag aan de straat parkeren want de parkeerplaatsen zijn niet openbaar.
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » zo 07 mei 2023, 8:28
Dat hebben ze mooi gemaakt zo!
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » zo 07 mei 2023, 8:43
Shadow schreef: ↑ zo 07 mei 2023, 8:26
De situatie is gewijzigd ter plaatse;
20230507_082340.jpg
Laden en lossen kan voor de deur!
Daarna graag aan de straat parkeren want de parkeerplaatsen zijn niet openbaar.
prima geregeld. Tot zo
meanman64
Berichten: 2617 Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium
Bericht
door meanman64 » zo 07 mei 2023, 8:46
Bijna klaar , 9u vertrekken.
Tot dan !
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » zo 07 mei 2023, 8:49
Veel plezier vandaag!
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 07 mei 2023, 9:05
Totaal gewijzigd, ik ga het zo zien.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 07 mei 2023, 11:06
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » zo 07 mei 2023, 11:33
ik moet jammer genoeg passen vandaag, sinds gisteren een oorontsteking rijker ..:/
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 07 mei 2023, 12:34
da's nie mooi Bert, beterschap
toetertje
Berichten: 2936 Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.
Bericht
door toetertje » zo 07 mei 2023, 12:59
hannesie schreef: ↑ zo 07 mei 2023, 9:05
RUIM.jpg
Totaal gewijzigd, ik ga het zo zien.
Wie zijn luidsprekers worden daar naar binnen getild
Remco Driesen
Berichten: 9 Lid geworden op: zo 07 mei 2023, 13:11
Bericht
door Remco Driesen » zo 07 mei 2023, 13:13
Hoi ik ben nieuw hier, kan ik ook vandaag nog komen kijken in Breda?
Gr. Remco Driesen
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » zo 07 mei 2023, 13:18
Dat lijkt me gewoon mogelijk!
Remco Driesen
Berichten: 9 Lid geworden op: zo 07 mei 2023, 13:11
Bericht
door Remco Driesen » zo 07 mei 2023, 13:24
Walt schreef: ↑ zo 07 mei 2023, 13:18
Dat lijkt me gewoon mogelijk!
Dan kom ik die kant op .