16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Het klinkt ook enorm lekker.
Maar ik heb al vaker gemerkt dat mijn sets buiten mijn ruimte wat mager kunnen klinken rond de 2K.
Dat heb jij trouwens vorige keer ook gehoord.
Maar ik heb al vaker gemerkt dat mijn sets buiten mijn ruimte wat mager kunnen klinken rond de 2K.
Dat heb jij trouwens vorige keer ook gehoord.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
-
texmurphy68
Is deze luisterdag voor geïnteresseerden (zoals ik) vrij toegankelijk?
Jazeker!
Alleen een kleine contributie aan de zaalhuur is gewenst.
Alleen een kleine contributie aan de zaalhuur is gewenst.
-
martinhagenbeek
Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Is €10 bijdrage tr plaatse te voldoen of moet ik inschrijven??
Groet, Martin
Groet, Martin
Welkom ! denk dat er wel weer zo'n pinautomaatje zal zijn net als in Hengloo ?martinhagenbeek schreef: ↑wo 12 apr 2023, 8:52Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Groet, Martin
Welkom! Je kunt gewoon aanwaaien hoormartinhagenbeek schreef: ↑wo 12 apr 2023, 8:52Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Groet, Martin
- asterduc
- Contacteer:
ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.
We zijn er bijna! Ga komend weekend eens naar de verdeling kijken 
-
Vrolijke noot
-
Vrolijke noot
Kom maar op met dat lijstje!asterduc schreef: ↑ma 17 apr 2023, 23:33ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
- asterduc
- Contacteer:
here you godre schreef: ↑do 27 apr 2023, 14:45Kom maar op met dat lijstje!asterduc schreef: ↑ma 17 apr 2023, 23:33ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.![]()
viewtopic.php?p=2060208#p2060208