16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Het klinkt ook enorm lekker.
Maar ik heb al vaker gemerkt dat mijn sets buiten mijn ruimte wat mager kunnen klinken rond de 2K.
Dat heb jij trouwens vorige keer ook gehoord.
Maar ik heb al vaker gemerkt dat mijn sets buiten mijn ruimte wat mager kunnen klinken rond de 2K.
Dat heb jij trouwens vorige keer ook gehoord.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
-
texmurphy68
- Berichten: 9
- Lid geworden op: zo 11 jan 2009, 1:46
- Locatie: Rotterdam area
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Is deze luisterdag voor geïnteresseerden (zoals ik) vrij toegankelijk?
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Jazeker!
Alleen een kleine contributie aan de zaalhuur is gewenst.
Alleen een kleine contributie aan de zaalhuur is gewenst.
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Is €10 bijdrage tr plaatse te voldoen of moet ik inschrijven??
Groet, Martin
Is €10 bijdrage tr plaatse te voldoen of moet ik inschrijven??
Groet, Martin
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Welkom ! denk dat er wel weer zo'n pinautomaatje zal zijn net als in Hengloo ?martinhagenbeek schreef: ↑wo 12 apr 2023, 8:52Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Is €10 bijdrage tr plaatse te voldoen of moet ik inschrijven??
Groet, Martin
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Welkom! Je kunt gewoon aanwaaien hoormartinhagenbeek schreef: ↑wo 12 apr 2023, 8:52Hier ben ik al een poosje naar op zoek, nieuw hier dus , maar zeker van de partij!!
Is €10 bijdrage tr plaatse te voldoen of moet ik inschrijven??
Groet, Martin
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
We zijn er bijna! Ga komend weekend eens naar de verdeling kijken 
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Kom maar op met dat lijstje!asterduc schreef: ↑ma 17 apr 2023, 23:33ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
here you godre schreef: ↑do 27 apr 2023, 14:45Kom maar op met dat lijstje!asterduc schreef: ↑ma 17 apr 2023, 23:33ik heb een paar monitors klaar die ik mee breng en er komt nog een jongen mee die een setje floorstaanders met Satori Textreme mee brengt.
Tevens was ik van plan om kortelings wat materiaal te verkopen, een deel daarvan kan ik hier eerst aanbieden en bij verkoop meebrengen naar Breda.![]()
viewtopic.php?p=2060208#p2060208
