Nog steeds? Die posting is van 20 jaar terug!
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heeft ook wel iets van een hulpstuk voor in een kinky keldertje.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Whatever fits your boat…!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heeft Hans zich al gemeld?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We hebben in persoonlijke berichten wat afgesproken.
Groet,
Leobus
Groet,
Leobus
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooi. Ben benieuwd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als Hans zijn speakers nou op die rollers zet, rollen ze zo de kamer uit, eindelijk dan kans om wat nieuws te bouwen! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heb nog een leuke tweak voor ontdekt Walt:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je rijdt tegen het verkeer in Gerhard... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De verwonder ringen voor onder de speakers zijn vandaag bezorgd, installeren viel alles mee. Ook nu met het gewicht erop is het zijlings behoorlijk stabiel. Helaas zit 1 oor nogal dicht, dus luisteren gaat niet echt nu.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
dus je hebt nu de speakers staan op (van boven naar beneden): spikes, honingraatdinges, een tegel, en de Leobus ringen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt, de speakers vormen via de spikes een massief geheel met de dikke MDF plaat, het geheel dan via Leobus zijn ringen ontkoppeld van de vloer.
Het aluminium frame van de speaker is torsie slap, verdeeld het gewicht daardoor zeer goed over de 4 vaste verlijmde spikes, dus niet statisch overbepaald.
Townsend geeft overigens ook aan, dat je speakers met spikes op isolation platforms kunt zetten.
Het aluminium frame van de speaker is torsie slap, verdeeld het gewicht daardoor zeer goed over de 4 vaste verlijmde spikes, dus niet statisch overbepaald.
Townsend geeft overigens ook aan, dat je speakers met spikes op isolation platforms kunt zetten.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Linker oor is weer aardig bijgetrokken, dus nu eens luisteren. Eerste wat opvalt is het diepe, mooi gedoseerde strakke laag.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat had je al 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu nog beter dus!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat komt omdat ze met al die onderzetters dichter bij het plafond staan…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Leg mij dan maar eens uit waarom de audiolamp daarbij zachter moetLeeuwarden schreef: ↑vr 31 mar 2023, 22:09Dat komt omdat ze met al die onderzetters dichter bij het plafond staan…
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Anders hoor je hem door de muziek heen?Pjotr schreef: ↑vr 31 mar 2023, 22:56Leg mij dan maar eens uit waarom de audiolamp daarbij zachter moetLeeuwarden schreef: ↑vr 31 mar 2023, 22:09Dat komt omdat ze met al die onderzetters dichter bij het plafond staan…![]()
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat is soort van voodoo…Pjotr schreef: ↑vr 31 mar 2023, 22:56Leg mij dan maar eens uit waarom de audiolamp daarbij zachter moetLeeuwarden schreef: ↑vr 31 mar 2023, 22:09Dat komt omdat ze met al die onderzetters dichter bij het plafond staan…![]()
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb de audiolamp gisteren weer harder gezet, denk dat dit te maken had met de verkoudheid, nooit handig om dan te tweaken, wat je hoort is dan niet representatief.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Helaas, het was niet je verkoudheid, als opper hifi sjamaan heb ik voorbije dagen veel bezweringen en spreuken gedaan. Ik had namelijk gemerkt dat ordening en structuur dermate verzwakt waren dat ik even moest ingrijpen waardoor o.a. een audiolamp nu weer correct werkt. Overigens fijn dat je weer hersteld bent van je verkoudheid.
