Ik heb deze units gekocht voor een 2 weg systeem met de bedoeling te tunen op 40hz. Ik kreeg dit niet voor elkaar omdat ik dan 145 gram moest toevoegen aan een passief membraan ( 90cm 2 ). Heb het wel geprobeerd en klonk goed, alleen trekt de magneet het toegevoegde metaal aan.
Voor een setje moest ik nog een 2e paar kopen en een passende versterker ( met dsp ) wat me iets teveel van het goede werd. Heb het met een kleine dsp versterker getest trouwens en het geluid is heel goed, blijft heel zuiver tot Xmax. Met deze tweeter had ik het filter op 2200 hz trouwens.
Verkoop ze het liefst als paar, de tweeter heeft aan de achterkant wat lijmresten omdat ik anders de kast niet luchtdicht kreeg maar dit heeft geen nadelige effecten voor het geluid of aanzicht.
Ik wil er 70 euro voor hebben..
Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
-
royvdgriend01
- Berichten: 83
- Lid geworden op: wo 26 mar 2014, 0:48
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter
zijn dit 2 stuks kartesian en 2 stuks dayton?
Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter
Zo te lezen niet.
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter
ah idd slecht gelezen van mij
Re: Kartesian sub120 en dayton nd28 tweeter
heel duidelijk is het in ieder geval niet.
