AF-DAC LB
AF-DAC LB
Te koop:
De originele AF-DAC LB van Knuisje op een plankje incl. de optionele (universele) afstandsbediening.
(voor wie de DAC niet kent: viewtopic.php?t=20855)
Vraagprijs € 75,00
(USB-I2s converter op het plankje klonk niet lekker)
De originele AF-DAC LB van Knuisje op een plankje incl. de optionele (universele) afstandsbediening.
(voor wie de DAC niet kent: viewtopic.php?t=20855)
Vraagprijs € 75,00
(USB-I2s converter op het plankje klonk niet lekker)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: AF-DAC LB
Interesse, welke ingangen zitten erop of zijn er mogelijk?
Re: AF-DAC LB
Aansluitingen:
2 coaxiale (zijn nog losse draaiden)
2 toslink ingangen (aangesloten)
1 i2s ingang
spdif uitgang (96kHz)
inputswitching en volumeregeling gaan via de afstandsbediening en rotary.
2 coaxiale (zijn nog losse draaiden)
2 toslink ingangen (aangesloten)
1 i2s ingang
spdif uitgang (96kHz)
inputswitching en volumeregeling gaan via de afstandsbediening en rotary.
Re: AF-DAC LB
Ophaalprijs 60,00
-
krisisonline
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 0:03
- Locatie: Zeist
Re: AF-DAC LB
Beste Aad,
Is deze DAC nog beschikbaar?
Ik zou hem graag van je overnemen.
Ik neem aan dat de I2S ingang wel gewoon goed werkt?
Idee is namelijk om hem aan een MiniDSP MiniSharc te knopen. Deze heeft een I2S uitgang.
Zodra ik tijd heb zal ik hier ook eens een topic over openen.
Is namelijk nog best een uitdaging om alle uitgangen werkend te krijgen.
Is deze DAC nog beschikbaar?
Ik zou hem graag van je overnemen.
Ik neem aan dat de I2S ingang wel gewoon goed werkt?
Idee is namelijk om hem aan een MiniDSP MiniSharc te knopen. Deze heeft een I2S uitgang.
Zodra ik tijd heb zal ik hier ook eens een topic over openen.
Is namelijk nog best een uitdaging om alle uitgangen werkend te krijgen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: AF-DAC LB
Ja! Wég met Shell!
Re: AF-DAC LB
ehhh pb 
-
krisisonline
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 0:03
- Locatie: Zeist
Re: AF-DAC LB
Gelukkig werkt de DAC op stroom. Hebben we Shell of BP niet perse voor nodig... 
@Aad: Ik heb je een pb teruggestuurd!
@Aad: Ik heb je een pb teruggestuurd!
Re: AF-DAC LB
Gereserveerd!!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: AF-DAC LB
Afgehandeld?
Re: AF-DAC LB
Nog niet. Maar komt goed
