Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
-
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx »
Ziet er allemaal strak uit Rein
Goed gedocumenteerd ook.
Volgende keer ook maar mee naar een ZBA luisterdag.
Er zullen vast wel mensen geïnteresseerd in zijn denk ik.
-
Ryvm
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 21 mei 2020, 21:15
Bericht
door Ryvm »
TNX!
Zba dag Beetsterzwaag dan maar weer!
Maar weet niet of ze de frankensteyns voorbijgaan... Ruimte moet niet te groot zijn met deze gesloten kastjes.
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:36
TNX!
Zba dag Beetsterzwaag dan maar weer!
Maar weet niet of ze de frankensteyns voorbijgaan... Ruimte moet niet te groot zijn met deze gesloten kastjes.
We hebben in Breda ook fijne kleine luisterkamers! 7 mei

-
Ryvm
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 21 mei 2020, 21:15
Bericht
door Ryvm »
Shadow schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:52
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:36
TNX!
Zba dag Beetsterzwaag dan maar weer!
Maar weet niet of ze de frankensteyns voorbijgaan... Ruimte moet niet te groot zijn met deze gesloten kastjes.
We hebben in Breda ook fijne kleine luisterkamers! 7 mei
Ben bang dat dat wat te ver rijden is....
-
Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Henkjan »
zo, mooi resultaat zeg
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 18:07
Shadow schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:52
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:36
TNX!
Zba dag Beetsterzwaag dan maar weer!
Maar weet niet of ze de frankensteyns voorbijgaan... Ruimte moet niet te groot zijn met deze gesloten kastjes.
We hebben in Breda ook fijne kleine luisterkamers! 7 mei
Ben bang dat dat wat te ver rijden is....
er zijn wel pompen langs de route hoor

-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 18:07
Shadow schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:52
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:36
TNX!
Zba dag Beetsterzwaag dan maar weer!
Maar weet niet of ze de frankensteyns voorbijgaan... Ruimte moet niet te groot zijn met deze gesloten kastjes.
We hebben in Breda ook fijne kleine luisterkamers! 7 mei
Ben bang dat dat wat te ver rijden is....
Weet niet hoe ver, maar Hengelo is bijna 300km voor mij...
-
Ryvm
- Berichten: 83
- Lid geworden op: do 21 mei 2020, 21:15
Bericht
door Ryvm »
Shadow schreef: ↑zo 19 feb 2023, 18:30
Ryvm schreef: ↑zo 19 feb 2023, 18:07
Shadow schreef: ↑zo 19 feb 2023, 17:52
We hebben in Breda ook fijne kleine luisterkamers! 7 mei
Ben bang dat dat wat te ver rijden is....
Weet niet hoe ver, maar Hengelo is bijna 300km voor mij...
211km heen, en ook weer terug...