10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Dat zijn zijn (achter)kleinzoons inmiddels denk ik zo
Maar hoewel Bolle Gerrit wat brommerig kon zijn, chagrijnig was die niet te noemen. Dat was wel de baas van DES elektronica in Rotterdam en Piet van Oosten van Remo.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ruim een week verder en mijn griep is over........wat een domper was het dat ik me helaas moest afmelden vlak voor de luisterdag.
Het is maar goed dat ik niet ben geweest want het was een fikse griep die ik niemand had gegund.
Dank in elk geval voor de leuke verslagen en de foto's die jullie gepost hebben. Hartstikke leuk om te lezen en te zien.
Het is maar goed dat ik niet ben geweest want het was een fikse griep die ik niemand had gegund.
Dank in elk geval voor de leuke verslagen en de foto's die jullie gepost hebben. Hartstikke leuk om te lezen en te zien.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Griep komt nooit uit Maarten, maar goed dat je weer bent opgeknapt. Er is een video onderweg met een verslag van de dag, komt asap.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ik kon er wel 2 tegelijk op krijgen.
Het mooiste aan deze set is voor mij dan de integratie van de stekker en tegelijkertijd de bevestiging aan de voet.
Een technisch hoogstandje.
Een technisch hoogstandje.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ik vind ze prachtig, in uitvoering en looks. Zeker weten ook een hoge WAF. Helaas heb ik ze op de luisterdag niet gehoord, wel de voorloper die al erg goed was. Heb wel een afspraak staan om bij Jeroen te gaan luisteren, die woont bij mij op fietsafstand. Daar zitten wel andere drivers in dan deze top units van Stefan, maar klinken ook erg goed.
Als ik het goed heb heeft Jeroen dezelfde units als Erik, die ook aan dit project gewerkt heeft, Erik kon op de luisterdag onverwacht helaas niet aanwezig zijn. Maar die van Erik heb ik onlangs nog gehoord, echt heerlijke speakers.
Als ik het goed heb heeft Jeroen dezelfde units als Erik, die ook aan dit project gewerkt heeft, Erik kon op de luisterdag onverwacht helaas niet aanwezig zijn. Maar die van Erik heb ik onlangs nog gehoord, echt heerlijke speakers.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Vond tijdens de demo het aan/uit/aan zetten van de achterste tweetertjes echt een openbaring qua afbeelding.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Zal 'm hier ook even posten, de video als impressie die Vincent van de luisterdag heeft gemaakt:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Meer ruimtelijke weergave, iets wat ik met direct reflecting nooit gehoord heb. Trucje zit in de delay tussen voor/achter begreep ik uit het verhaal van Jeroen.
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
ik had niet echt een voorkeur. met of zonder. ik vond de ruimtelijkheid al bijzonder goed met of zonder!!
min de zijkanten omdat de woofer niet meer aansluit bij de tweeter naarmate de frequentie te hoog is voor de woofer of axis wellicht. waar dat nog prima werkt on axis. dus wellicht heb je een dip in de reflectie (off axis) rond 800-1000 hz.
zelfde geld voor open bafle planars natuurlijk. waar je toch een null hebt aan de zijkant
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Even voorzichtig informeren: komt er een 2024 editie?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023
Ja er komt een 2024 editie
Na de luisterdag van het noorden zal ik eea bekend maken.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
