het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gratis werkbank (Dongen)
Niet van mij maar ik zag 'm voorbijkomen, kan een leuke start zijn.
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... 4-werkbank
60x 120 hoogte 85
Werkblad multiplex 3 cm dik
Onderstel staalplaat
1 Deur, 1 Schuiflade, 1 Opbergvak, 1 Open vak Lade
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-ze ... 4-werkbank
60x 120 hoogte 85
Werkblad multiplex 3 cm dik
Onderstel staalplaat
1 Deur, 1 Schuiflade, 1 Opbergvak, 1 Open vak Lade
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuke 807 PP om mee aan de slag te gaan:
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... et-4-x-807
https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-v ... et-4-x-807
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
was deze al eens voorbij gekomen?
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=183035.0
21" sub in stevige kast
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=183035.0
21" sub in stevige kast
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is nu inderdaad geen subwoofer maar gewoon een woofer in een kast.
Voor de kostprijs, maar ik kan het er niet voor maken.
Voor de kostprijs, maar ik kan het er niet voor maken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nog een bijzondere subwoofer
Yamaha subwoofer
€ 30,00
https://link.marktplaats.nl/m1935673774 ... ialbuttons
Yamaha subwoofer
€ 30,00
https://link.marktplaats.nl/m1935673774 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Snap je nu waarom Limburgers met een zachte G praten?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat kun je dan nog wel een beetje masseren naar een zachtere klank, rochelende kelen van de limburgers.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Aaron wil er nog niet aan. Het is en blijft een 500watt yamaha basbox. 
Beetje jammer, het is een mooie driver.
Beetje jammer, het is een mooie driver.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Komplete set Vifa luidsprekers met filters, voor vanaf € 20,00 op te halen in Amsterdam:
WOOF: M25WN016
MID: H25TG-05
TWEET: DTW 110 NG
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
WOOF: M25WN016
MID: H25TG-05
TWEET: DTW 110 NG
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als iemand interesse heeft ... als de advertentie klopt dan woont de verkoper in Amsterdam, ik wil het nakijken en versturen wel voor mijn rekening nemen (dan ben je iig zeker dat het stuiterproof is ingepakt!)Marp schreef: ↑do 02 feb 2023, 13:19Komplete set Vifa luidsprekers met filters, voor € 20,00 op te halen in Amsterdam:
WOOF: M25WN016
MID: H25TG-05
TWEET: DTW 110 NG
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
vofa.jpg
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1939461760
Vier stuks Scan Speak D3004/602010, geen modelletje wat je dagelijks tegenkomt.
Vier stuks Scan Speak D3004/602010, geen modelletje wat je dagelijks tegenkomt.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wie gebruikt zoiets nou in een gitaarversterker?
Overigens heb ik mezelf dat al een keer eerder, een hele tijd geleden, afgevraagd bij een advertentie die hier wel heel erg op leek. Zelfde soort tweeters
Overigens heb ik mezelf dat al een keer eerder, een hele tijd geleden, afgevraagd bij een advertentie die hier wel heel erg op leek. Zelfde soort tweeters
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als het voor alleen akoestische gitaar is en redelijk hoog gefilterd... Ze zijn wel echt heel mooi en zonder FF. Zo onbegrijpelijk vind ik het niet dan. Dat meneer ze wegdoet omdat ze te hard spelen is onbegrijpelijker.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Maar dat is het 'm nou juist. Als je weet wat je doet ga je zo niet om met dergelijke tweeters. Het zijn prachtige tweeters, maar met zo'n verleden zou ik ze toch laten voor wat ze zijn.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als ze fatsoenlijk gefilterd waren zou ik er niet zo’n moeite mee hebben. Je kunt er bij aankoop toch even aan meten en een toongenerator op loslaten?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
dat ze te luid zijn is zo merkwaardig, dat kun je zo wegdempen met een paar weerstanden
voelt als iemand met weinig verstand ervan die dan veel te dure tweeters heeft gekocht
met teleurstelling door gebrek aan kennis, beetje sneu wel
voelt als iemand met weinig verstand ervan die dan veel te dure tweeters heeft gekocht
met teleurstelling door gebrek aan kennis, beetje sneu wel
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -boxes-mdf
Speaker Boxes MDF
Rotterdam
Gratis
Ik heb het idee dat hier SEAS H232 1" dome tweeters in zitten.
Speaker Boxes MDF
Rotterdam
Gratis
Ik heb het idee dat hier SEAS H232 1" dome tweeters in zitten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
