Scan Speak B 741
Moderator: Beheerdersteam
-
Leonneke
- In memoriam †
- Contacteer:
Scan Speak B 741
Hoi allemaal,
Ik kom net de Scan Speak B 741 tegen met drivers uit de Illuminator reeks.
Dit lijkt een bouwpakket, maar ik kom nergens het houtpakket zelf tegen. De drivers en filtering worden als 'kit' aangeboden.
Iemand al bekend met deze luidspreker of deze al gehoord?
Peter Noerbaek is de aanstichter van dit geheel. Lijkt een beetje op de US markt gericht hoewel ik het ontwerp ook tegenkom op de site van Audio Components.
Ik kom net de Scan Speak B 741 tegen met drivers uit de Illuminator reeks.
Dit lijkt een bouwpakket, maar ik kom nergens het houtpakket zelf tegen. De drivers en filtering worden als 'kit' aangeboden.
Iemand al bekend met deze luidspreker of deze al gehoord?
Peter Noerbaek is de aanstichter van dit geheel. Lijkt een beetje op de US markt gericht hoewel ik het ontwerp ook tegenkom op de site van Audio Components.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Re: Scan Speak B 741
De B741 is volgens mij een door Scan-Speak gepromoot ontwerp, waarvoor je zelf onderdelen bijeen zoekt, danwel de basisonderdelen als kit kan bestellen. Dat betreft dan de door Scan-Speak geleverde units, door de leverancier samengestelde filters, en eventueel wat de leverancier er optioneel bij levert. Als volledig bouwpakket zie ik het eigenlijk nergens genoemd worden.
Was dat met de Refmons niet net zo en leverde S&C er een houtpakket voor uit eigen zagerij?
Zou eens bij Speakerland langs gaan of contact mee opnemen. Dikke kans dat Ruud hem al wel kent. Zie hem i.i.g. niet op de site staan: https://www.speakerland.nl/luidsprekerm ... anaf-800-/
Dan zal er vast wel iemand anders de mail beantwoorden of de telefoon opnemen Joram...
- Leeuwarden
Hij is nu adviseur mbt energie en duurzaamheid .
Hij was overigens in loondienst bij Speakerland niet de eigenaar
Hij was overigens in loondienst bij Speakerland niet de eigenaar
- Leeuwarden
Ik heb wel eens het 1 en het ander van hem gelezen ja .
Volgens mij was hij er niet zo dol op het ontaard hier altijd wel snel in discussie en daar zat hij denk ik niet op te wachten .
Aardige vent wel ik heb ooit de Vector 5 gebouwd 30 jaar geleden je kon ze toen nog een weekend op proef meenemen ..
Spelen nog steeds bij en vriend van mij ,klinken prima voor weinig !
Volgens mij was hij er niet zo dol op het ontaard hier altijd wel snel in discussie en daar zat hij denk ik niet op te wachten .
Aardige vent wel ik heb ooit de Vector 5 gebouwd 30 jaar geleden je kon ze toen nog een weekend op proef meenemen ..
Spelen nog steeds bij en vriend van mij ,klinken prima voor weinig !