6N6P en de 6N6P-I

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

6N6P en de 6N6P-I

Bericht door OpaBert »

Ik heb een 30 tal 6NP6 en 8 stuks 6N6P-I
Zoveel ga ik er niet meer gebruiken , ik heb van Edwin68 zijn project 2X Monobill BILL Met CFB overgenomen en daar zat dit bij
Ik verkoop ze alleen aan forum leden met de intentie ze ook te gebruiken en niet voor door verkoop
6N6P prijs 5€ per stuk NOS met Doosje uit Ukrainien!
Deze dus
6522CB8B-653F-454C-B603-7FC289343A33.png
En ook een partijtje in een doos van karton met van die schotjes er tussen BULK
Ik heb de moeite genomen om ze allemaal in een fasedraaier met 15 mA en op rooster voldoende signaal om tegen de helft voedingspanning aan te lopen
En ze waren allen goed Wel wat kleine verschillen in sturing maar !
ik wil ze matchen voor iemand die er twee of 4 wilt
De 6NP6-I is voor impuls berijf maar ik denk echt dat dit fout is
En mechanische klappen overleefd. !
Alles is zwaarder de Gloeistroom is geen 0.75A maar 0,9 Amp bij 6.3 Volt
De gegevens geven aan dat hij zware mechanische mishandeling goed aan kan en bij die omstandigheden toch een levensduur van 500 uur
En ik lees van andere advertenties dat er een gold grid :-k in zit dat moet dat bij beide roosters zijn Ik lees het niet in de Doc
золото Dat is in Ukrainien en Russisch het zelfde
Weet niet wat ik er van moet denken
Ze functioneren hetzelfde als die zonder de 1 Alleen wat meer Gloeistroom prijs 5€ per stuk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door OpaBert op ma 02 jan 2023, 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 6NP6 en de 6NP6-I

Bericht door RobertD »

6N6P bedoel je?
En wat bedoel je met het plaatje van de 6C45P ?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: 6NP6 en de 6NP6-I

Bericht door OpaBert »

RobertD schreef: ma 02 jan 2023, 11:15
6N6P bedoel je?
En wat bedoel je met het plaatje van de 6C45P ?
Ik heb ook mn hersens nog niet uitgepakt Zitten nog in een verhuisdoos :lol:
Daaronder staan die al die cyrilic ( schrijf het vout) tekens

Bedankt Robert hoeveel wil je er O:)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 6N6P en de 6N6P-I

Bericht door RobertD »

ik heb er nog genoeg liggen
Gesloten