Nu vandaag tafel opgeruimd uren naar die TV gekeken heb niet meer kunnen slapen
Dus een nacht over geslagen
En met de regeltrafo op 100 volt begonnen
Universeel meter op de hoogspanning
Een 2 de universeel meter op negatief
Al op regelend viel mij op dat de hoogspanning erg traag op kwam
Ohja

staat zeker niet in het schema

Vergeten er zit een 30 K weerstand mee in serie die met opkomen
Inschakel vertraging wordt overbrugd Dat werkte
Verder viel mij op dat het erop leek of er een belasting aan het negatief zat Bleef ver achter 40 Volt wat ik in mijn gedachte had
Maar opeens
VLAMMEN, een voorschakel weerstand 1/4 Watt in de fik stuk naar de VU meter
Stinkt nog ook
Wat heel raar is die draad liep via de weerstand naar de 8 van de 0-4-8 ohm wikkeling
Beschermfolie er af gehaald
Waar de 0 ohm Nog niet aan massa zat

en er een weerstand van een vorig experiment met de ECC99 situatie aan de min welke met zijn aansluitdraad de B+ van de UGT raakt
Potverdikke dat is nog goed afgelopen zeg
De VU meter is nog heel dank zij die voorschakel weerstand en slechte verbinding tussen die aansluit lip en de draad en de massa nog niet aan de trafo , kleinigheidje blijf je houden

Anne zit daar op zijn bed hoofd schuddend
Van waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig.

en doet maar een wees gegroetje voor me Anne

Baat het niet schaad het niet
Ga aan de koffie
