Hoe het begon
Ik was een jaar of 20 en werd stapverliefd op een vrouw uit Gent (B) ik noem haar hier maar even L. In een rommelig maar heel gezellig huis stond een 2 meter hoog 19"rack vol apparatuur en een platenspeler met een blad van 3 cm. Dikke snoeren liepen naar 2 gigantische vierkante boxen, 80x80x80 met daarboven op nog een schattige boxje. En wat een mooi geluid kwam eruit. L was altijd aan het tweeken van haar filters bezig en ik was druk met haar. Toen ik daar al een tijd over de vloer kwam speelde op een avond Sinead o'Conner toen ik binnenkwam. "Goh die cd heb ik ook maar jij hebt een andere, denk ik want ik hoor belletjes die op mijn cd niet staan". Schamper lachje van L " nee hoor is dezelfde".
Afgelopen 5 jaar kreeg ik eindelijk een beetje meer rust in mn leven, wonen in het bos ipv de drukke stad doet een mens goed. En swinters is er niet zoveel werk te doen hier dus heb je tijd om weer eens cd's te luisteren. En wat een installatie heb ik eigenlijk, het is wat er zo op mn pad kwam: van mn zus 2 Kev iq5 en een yamaha natural sound cd-speler, en dat is best okee. Mn versterker is echt slecht, een sony ta-fe530brrr. Gekocht voor €50, dat had ik ook niet kunnen uitgeven en ik raad het iedereen af.
Maar er is een plan voor de toekomst, ik ga mn leven beteren.
Ik spaar voor een Quad 33-303 en ik ben bezig met het verbouwen van een Quad fm3, in de behuizing ben ik een cd-speler aan het inbouwen. Mn vorderingen zijn te volgen: viewtopic.php?t=31059
En dan denk ik dat ik er ook niet aan ontkom om zelf mn boxen te gaan maken. Ik heb geen verstand van electronica maar het begint nu wel steeds meer te kriebelen, die spoeltjes en weerstandjes. Pas op ik ga het nog leuk vinden ook.
Succes iedereen met jullie projecten en alvast bedankt voor de hulp die ik hier krijg met het verwezenlijken van de mijne.