Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Gratis af te halen wegens opruiming werkkamer:
Van Medevoort ED 6.5 elektrostatische luidspreker.
De laatste keer dat ik ze aansloot deden ze het nog prima, maar dat is al wel een paar jaar geleden. Sindsdien vind ik ze te groot voor in de woonkamer.
De staat is verder: gebruikt, en één van de wooferranden is eens geplakt.
Van Medevoort ED 6.5 elektrostatische luidspreker.
De laatste keer dat ik ze aansloot deden ze het nog prima, maar dat is al wel een paar jaar geleden. Sindsdien vind ik ze te groot voor in de woonkamer.
De staat is verder: gebruikt, en één van de wooferranden is eens geplakt.
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Het is wel handig als je een indicatie geeft in welke regio deze af te halen zijn.
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Goed punt. Vlakbij Leeuwarden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Vervangen door de C1?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Dit is een verkooptopic (of toch soort van). Svp on topic blijven.
-
WalterHeus
- Berichten: 39
- Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 15:58
- Locatie: Dordrecht
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Ze zijn er nog en ze moeten weg!
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
Gereserveerd voor Walter!
Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5
En opgehaald, top!
Mag slotje op
Mag slotje op
