Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
boem
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 10:48

Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door boem »

Gratis af te halen wegens opruiming werkkamer:

Van Medevoort ED 6.5 elektrostatische luidspreker.
De laatste keer dat ik ze aansloot deden ze het nog prima, maar dat is al wel een paar jaar geleden. Sindsdien vind ik ze te groot voor in de woonkamer.

De staat is verder: gebruikt, en één van de wooferranden is eens geplakt.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door John P »

Het is wel handig als je een indicatie geeft in welke regio deze af te halen zijn.
boem
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 10:48

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door boem »

Goed punt. Vlakbij Leeuwarden.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door Marp »

Jammer.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door Leeuwarden »

Vervangen door de C1?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door Barry2001 »

Dit is een verkooptopic (of toch soort van). Svp on topic blijven.
WalterHeus
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 15:58
Locatie: Dordrecht

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door WalterHeus »

boem schreef: di 18 okt 2022, 16:58
Goed punt. Vlakbij Leeuwarden.
Zijn ze al opgehaald?
Anders heb ik wel interesse.
boem
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 10:48

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door boem »

Ze zijn er nog en ze moeten weg!
boem
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 10:48

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door boem »

Gereserveerd voor Walter!
boem
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 10:48

Re: Af te halen: Van Medevoort ED 6.5

Bericht door boem »

En opgehaald, top!

Mag slotje op
Gesloten