Goedemiddag,
Heeft hier nog iemand vier magnoval buisvoeten liggen voor chassismontage waar hij niets mee doet? Ik weet hier wel adressen voor, maar het adres waar ik nu de rest van mijn spulletjes ga bestellen heeft die dan weer niet. Nooit geschoten en zo...
mvg, Paul
Magnoval buisvoeten
Re: Magnoval buisvoeten
Hallo Paul,
Ik heb 3 verschillende nieuwe uitvoeringen. Van elke uitvoering heb ik er 4. Dus als er wat voor je bij zit, kies een nummer. 4 stuks, inclusief verzenden, kost je 12,50 euro.
Piet
Ik heb 3 verschillende nieuwe uitvoeringen. Van elke uitvoering heb ik er 4. Dus als er wat voor je bij zit, kies een nummer. 4 stuks, inclusief verzenden, kost je 12,50 euro.
Piet
Hoi Piet,
Ik vind die derde uitvoering altijd het fijnst werken. Daar wil ik er graag vier van afnemen. Veel dank! We gaan verder per PB over de details!
mvg, Paul
Ik vind die derde uitvoering altijd het fijnst werken. Daar wil ik er graag vier van afnemen. Veel dank! We gaan verder per PB over de details!
mvg, Paul
Even voor mijn beeldvorming, een Magnoval is een noval voet met een gat erin, of is de afstand tussen de pinnen ook groter ?
Maatje EL/PL500, EL/PL504 enz.
Eigenlijk de opvolger van de octal buisvoet en dus inderdaad een maatje groter. Volgens mij zijn ze ook ongeveer even groot als octal. In de VS is een vergelijkbare 9 pins voet ontstaan in de jaren '60: Novar. Pinafstand is hetzelfde als Magnoval, maar de pinnen zijn dunner. Als je het omwisselt rammelt je buis of je krijgt hem er niet goed in of uit...