Was niet nodig. De man vertelde gelijk al dat ze niet in VR brillen doen en je voor hemelse zaken sowieso beter een dominee of pastoor kunt raadplegen.
Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
-
wouter
- Ook commercieel actief
Re: Valhalla - Een hemelse vloerstaander
Hilarisch dit... Helaas ook herkenbaar. Ondanks dat ik ca maandelijks een speakerset bouw en volledig afwerk en aflever lukt home audio me niet om alles wat bedacht is te maken. Gewoon niet urgent genoeg, dan is het risico dat je een hoarder wordt met plannen voor als het pensioen er eindelijk is...
En als dat pensioen er dan eindelijk is zijn de oren foetsie...wouter schreef: ↑wo 26 okt 2022, 15:37Hilarisch dit... Helaas ook herkenbaar. Ondanks dat ik ca maandelijks een speakerset bouw en volledig afwerk en aflever lukt home audio me niet om alles wat bedacht is te maken. Gewoon niet urgent genoeg, dan is het risico dat je een hoarder wordt met plannen voor als het pensioen er eindelijk is...
- Leeuwarden
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Mwoah, jou lukt het vast niet om jarenlang de aandacht vast te houden met parallelle topics vol spannende tipjes van de luier. Probeer het maar eens, terwijl je luidsprekers na 31 pagina's nog op de plank liggen en je zelfs nog geen plaatje hebt getoond.
Ik denk dat je in pluimveehouderij Sassen al snel je meerdere erkent als grossier in dode vogeltjes.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Er zijn van die vragenlijsten waarbij vragen voorbij komen als: je begint vaak enthousiast aan iets, maar het voltooien lukt vaak niet. Hoe is dit voor jou van toepassing? Vaak/regelmatig/soms/nooit
of je verliest je in details, maar op hoofdlijnen krijg je het niet georganiseerd...
Met klanten voor mijn activiteiten heb ik een stok achter de deur, maar hobby komt meestal niet verder dan een idee en elk jaar meer unfinnished business en plannen en speakers op de plank...
of je verliest je in details, maar op hoofdlijnen krijg je het niet georganiseerd...
Met klanten voor mijn activiteiten heb ik een stok achter de deur, maar hobby komt meestal niet verder dan een idee en elk jaar meer unfinnished business en plannen en speakers op de plank...
Zolang je het forum niet vervuild met onzin topics is dat op zich niet erg.
Dat is 1 topic, in het hifi gerelateerde forum deel, de heer Sassen zit hier met meerdere topics in de prime time… 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dat is toch een beetje een pot-ketel-verhaal Walt, want de vuilnisbak bevat nog 96 topics waarin je een aandeel hebt. De topics van Sander zijn van een andere aard, en als hij zijn ideeën wat minder vaak in nevelen en raadselen hult, worden ze ook interessant en inspirerend. 
Nou ik ben benieuwd, volg die topics nu niet meer, mij teveel tekst, te weinig daadkracht.
Ja, help die Sassen nou eens een beetje Walt. Hij kan pas verder met een ladder tot in de Hemel! En jij zit de hele dag op Marktplaats naar die dingen te zoeken begrijp ik... 
Ha Peter,
De tweak fase begint pas, na de bouwfase… dus ja…
Groetjes Walter
De tweak fase begint pas, na de bouwfase… dus ja…
Groetjes Walter
- pappaleo
- Contacteer:
Als je bij de bouwfase overal goed over nadenkt en er de tijd voor neemt heb je de tweakfase niet meer nodig.
- pappaleo
- Contacteer:
Dat maakt niet uit. In beide gevallen is de tweak fase niet nodig.