Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik hem gemaakt had

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik hem gemaakt had

Bericht door WrineX »

Aan het klooien met mijn kleine bass planars, even kleine meetup met een tweeter die ik vond in een doos :)

2 liedjes en wat geklets... sorry

"
Worst looking contraption playing 2 tunes (testing if i want to go this direction bass wise) and i share my experience (short) of the Dutch Audio Event

I am sorry one song might be banned in your country :( cant help it and no clue how that will show up.

"

[ Bekijk op youtube ]
Laatst gewijzigd door WrineX op wo 12 okt 2022, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had

Bericht door WrineX »

FR_Aad schreef: wo 12 okt 2022, 19:37
Leuk maatje zo! :rock:
Ja heeel klein :) maar persoonlijke als ik zoiets zou bouwen dan toch 20-30 cm hoger zodat de tweeter op oor hoogte zit :) dus ruimte voor een mid en wellicht een extra rij laag magneten :) laag output is ongeveer wat je mag verwachten van een SMGA van magnepan. +-

je moet het dan wel zien als een monitor :) subje erbij en gaan. spelen nu tot 55 hz +- zonder problemen, zijn zelfs 8 ohm dus dat moet ook veranderen :)
Laatst gewijzigd door WrineX op wo 12 okt 2022, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had

Bericht door Barry2001 »

Gaaf. Idd met een subje (of 2, DAE :D ) heb je een mooi compact compleet setje.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had

Bericht door WrineX »

Barry2001 schreef: wo 12 okt 2022, 19:43
Gaaf. Idd met een subje (of 2, DAE :D ) heb je een mooi compact compleet setje.

zeker alles onder 65 ofzo... dan kunnen ze nog een tikje meer hebben. buiten dat horen er eigenlijk 2 paneetljes te spelen. maar ik heb ze al zo vaak laten omvallen. dat ik het niet aan durf dit keer :) ik heb hem vandaag al een keer moeten fixen :) en er staat er nog een die een nieuw folie nodig heeft. vind het wel even genoeg :) haha
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Testje met de planar bassjes, in combinatie met een tweeter waarvan ik niet wist dat ik het gemaakt had

Bericht door motoindo »

Barry2001 schreef: wo 12 okt 2022, 19:43
(of 2, DAE :D )
Heb al een setje panelen bij hem in bestelling staan :yeah:
Plaats reactie