Polk ES10 bouwkwaliteit

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Polk ES10 bouwkwaliteit

Bericht door MichaelB »

Leek me leuk om dit eens van binnen te zien en vandaag binnengekregen, dus de schroevendraaier er in :mrgreen:
Het zijn surrounds en gaan 2 Cantons vervangen. Voor de Atmos hoogtekanalen gebruik ik nog wel 2 Canton's daar kan helaas niets anders vanwege ruimtegebrek.

Het kastje is ZEER stevig. Zelfs van binnen met een brace en klinkt alsof je tegen een blok beton tikt.
Nieuwe set gekocht voor 150 euro. Daar kan IK echt niet zo'n afwerking (en met deze onderdelen) voor bouwen.

Foto's!
IMG_7061.png
IMG_7066.png
IMG_7067.png
IMG_7068.png
IMG_7069.png
Het kunstofdeel van het front zit mooi ingefreesd en heeft schuim rond de randen zodat het goed ingeklemd zit (+ de 4 imbusschroeven moeten los)
IMG_7062.png
Flinke magneet voor het woofertje en geventileerde spreekspoel.
IMG_7063.png
Het filter:
IMG_7064.png
Ik tel 5 condensatoren, waarvan 2 MKT? de gele en 3 normale.
1 luchtkernspoeltje en 1 ferrietkern. 3 weerstanden.
IMG_7070.png
IMG_7071.png
Reflexpoortje van binnen netjes met een flare.
IMG_7065.png
Ben ik vergeten een foto van de tweeter te maken...

Ik zal eerdaags een meting doen. Ben benieuwd hoe die er uit ziet.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Polk ES10 bouwkwaliteit

Bericht door Henkjan »

netjes hoor, zie wel eens slechter
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Polk ES10 bouwkwaliteit

Bericht door Shadow »

Dat poortje is ook mooi gedaan!
Plaats reactie