Te koop Pass Labs Aleph 5 kloon.
Te koop Pass Labs Aleph 5 kloon.
Ik ben er klaar mee, dus hij mag vertrekken.
Sinds de bouw zit er een irritant brommetje in dat ik er niet uit kreeg.
Werkt verder perfect, maar staat al een paar jaar in de opslag. is dus wel een beetje stoffig.
Word niet verzonden ,weegt ruim 25 kilo.
Beluisteren hier is ook niet echt praktisch, de huiskamer word verbouwd dus de luidsprekers staan boven opgeslagen.
Bouwtopic : viewtopic.php?f=7&t=15498
De vraagprijs is 100 euro. Naar mijn inzien een koopje als je rekent dat de 2 Amplimo trafo's nu 137 euro het stuk zijn.
Sinds de bouw zit er een irritant brommetje in dat ik er niet uit kreeg.
Werkt verder perfect, maar staat al een paar jaar in de opslag. is dus wel een beetje stoffig.
Word niet verzonden ,weegt ruim 25 kilo.
Beluisteren hier is ook niet echt praktisch, de huiskamer word verbouwd dus de luidsprekers staan boven opgeslagen.
Bouwtopic : viewtopic.php?f=7&t=15498
De vraagprijs is 100 euro. Naar mijn inzien een koopje als je rekent dat de 2 Amplimo trafo's nu 137 euro het stuk zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 31 okt 2022, 9:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: Te koop Pass Labs Aleph 5 kloon.
Dat is inderdaad een koopje, eigenlijk is het een weggevertje voor deze prijs. Hij zal dan ook wel super snel weg zijn.
Jammer dat je hem niet brom vrij krijgt. Vaak is de oorzaak achteraf simpel, maar soms is het nodig om er met een frisse blik opnieuw aan te beginnen.
Ik begrijp de frustratie die het op kan leveren, toch zou ik nog eens achter de oren krabben of het de juiste weg is om hem weg te geven (voor deze prijs)
Misschien dat je de hulp van iemand kunt inschakelen, een ander kijkt toch weer met een andere blik en andere invalshoek naar het probleem waardoor het misschien alsnog snel verholpen is.
Jammer dat je hem niet brom vrij krijgt. Vaak is de oorzaak achteraf simpel, maar soms is het nodig om er met een frisse blik opnieuw aan te beginnen.
Ik begrijp de frustratie die het op kan leveren, toch zou ik nog eens achter de oren krabben of het de juiste weg is om hem weg te geven (voor deze prijs)
Misschien dat je de hulp van iemand kunt inschakelen, een ander kijkt toch weer met een andere blik en andere invalshoek naar het probleem waardoor het misschien alsnog snel verholpen is.
Ik wil hem wel van je overnemen
Olaf Markus schreef: ↑wo 12 okt 2022, 3:31Dat is inderdaad een koopje, eigenlijk is het een weggevertje voor deze prijs. Hij zal dan ook wel super snel weg zijn.
Nee, ik ga de blik op andere dingen richten. heb trouwens ook nog zo'n beetje alle onderdelen liggen voor een First Watt F2, dus helemaal zonder zit ik niet.
Met het oog op de huidige energieprijzen is het ook handig om even aan te geven dat het ding continu 500 Watt uit het net trekt.
Het is dan ook natuurlijk een Klasse A versterker.
Ray , ik wil em wel overnemen
PB terug
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Is de versterker verkocht Ray?
Zo goed als, ja.
Zodra hij de deur uit is zal ik het topic sluiten. okee ?
Zodra hij de deur uit is zal ik het topic sluiten. okee ?
Verkocht