Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dutch Audio Event
Ziet er goed uit ! tot morgen !
Ik wou naar de kapper maar is mislukt
ik zag trouwens dat er nog andere magnetostaten zijn
ga ik zeker even beluisterern. zijn wel 26.000 euro, en lijken nogal op apogees
maar dan wat duurder.
Ik wou naar de kapper maar is mislukt
Laatst gewijzigd door WrineX op za 08 okt 2022, 9:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dutch Audio Event
Ach verleden jaar stonden er voor 98000 per stuk !
klonken wel mooi ,dat dan weer wel
klonken wel mooi ,dat dan weer wel
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Uhm, nog steeds dezelfde look als voorheen? Ik had eigenlijk een netjes geknipt en geschoren Henkjan verwacht?
Re: Dutch Audio Event
Beste van de beurs voor mij, ook omdat zij weinig last van de buren hadden. Die jongens van XFI weten nog niet helemaal hoe je een sub af regelt... bij Audio Research / Wilson Audio ernaast kon je niks fatsoenlijk horen...
Re: Dutch Audio Event
JEEEJ plaatjes !!! ik had mijn camera , tripod en audio recorder mee.. nog niet eens een foto/video gemaakt 
vind het toch gek om maar beetje te gaan filmen, dus niet gedaan haha
ik ben natuurlijk nog wel even gaan luisteren naar de enige andere planar magnetic op de beurs. leuke en mooie set. lijkt heeel veel op de Apogee, wat betreft constructie van het laag (alleeen dan met neodymium) en de behuizing. de tweeter kon ik niet echt goed zien maar leek niet een reguliere ribbon zoals die van Apogee (meer een aluminium folie halfrond gebogen (of gespannen verticaal zodat het die vorm behoud) het stond wel bijzonder hard, met vrij veel laag maar dat kan zomaar de kamer zijn, of een van de resonanties van de panelen (of een combinatie). hoe dan ook leuk om eens gehoord te hebben, had nog nooit zon soort/commerciële versie gehoord in dit prijs segment.
Heren van Kamer 119 Heeel veel succes morgen!ik hoop dat het morgen weer lekker druk wordt. en hopelijk voor jullie wat minder warm
vind het toch gek om maar beetje te gaan filmen, dus niet gedaan haha
ik ben natuurlijk nog wel even gaan luisteren naar de enige andere planar magnetic op de beurs. leuke en mooie set. lijkt heeel veel op de Apogee, wat betreft constructie van het laag (alleeen dan met neodymium) en de behuizing. de tweeter kon ik niet echt goed zien maar leek niet een reguliere ribbon zoals die van Apogee (meer een aluminium folie halfrond gebogen (of gespannen verticaal zodat het die vorm behoud) het stond wel bijzonder hard, met vrij veel laag maar dat kan zomaar de kamer zijn, of een van de resonanties van de panelen (of een combinatie). hoe dan ook leuk om eens gehoord te hebben, had nog nooit zon soort/commerciële versie gehoord in dit prijs segment.
Heren van Kamer 119 Heeel veel succes morgen!ik hoop dat het morgen weer lekker druk wordt. en hopelijk voor jullie wat minder warm
Laatst gewijzigd door WrineX op za 08 okt 2022, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dutch Audio Event
Ja, dat viel mij ook op, of gewoon een setje zwarte schroefjes erin batsen.
