Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » di 27 sep 2022, 19:30
Heeel heeel misschien kan ik dit meenemen als ik kom.
het is nogal een prototype. wie weet wat ik nog kan doen aankomende dagen maar ik ga uit van niet genoeg
Kijk wel.
Bijlagen
Laatst gewijzigd door
WrineX op wo 28 sep 2022, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » di 27 sep 2022, 20:13
Dat kwartiertje zal er vast wel zijn, nu het vervoer nog.
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » di 27 sep 2022, 21:36
richard schreef: ↑ di 27 sep 2022, 20:13
Dat kwartiertje zal er vast wel zijn, nu het vervoer nog.
Ja dat komt vast goed. net 2 uurtjes geluisterd... en heeel erg blij. muur van geluid, in mijn kleine kamertje. eeeeenorm de behoefte om het telkens harder te zetten
en al heeeeel lang door de aangeraden muziekjes heen aan het gaan.
Laatst gewijzigd door
WrineX op do 29 sep 2022, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
architect
Berichten: 1546 Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland
Bericht
door architect » di 27 sep 2022, 22:12
lijkt me een leuk vergelijk met mijn open baffle speakers
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » di 27 sep 2022, 22:55
architect schreef: ↑ di 27 sep 2022, 22:12
lijkt me een leuk vergelijk met mijn open baffle speakers
tja OB zal wat meer reserve hebben denk ik
dynamisch rocked wat dat betreft. die van mij zijn tenslotte ook maar OB maar zonder giga Xmax
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 28 sep 2022, 0:14
Normaal zou ik er zo instappen, maar het is al wel dat er een Neven en nichten dag gepland staat, dus mij gaat het niet lukken.
architect
Berichten: 1546 Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland
Bericht
door architect » vr 30 sep 2022, 6:24
nog 1 nachtje slapen
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » vr 30 sep 2022, 7:17
En dan ?
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 30 sep 2022, 9:06
Ben ik weer een dag dichter bij mijn pensioen.
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » vr 30 sep 2022, 9:12
Pensioen
, was dat niet iets voor oude mensen?
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 30 sep 2022, 12:16
Vraagje: zijn er genoeg tafels?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 30 sep 2022, 13:24
pappaleo schreef: ↑ vr 30 sep 2022, 9:12
Pensioen
, was dat niet iets voor oude mensen?
Tegenwoordig wel, mijn ouders hadden meer mazzel…
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 30 sep 2022, 18:04
Saba Cello liggen in auto
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 30 sep 2022, 20:31
Ik neem mee:
-een set speakers.
-Voorversterker.
-Eindversterker.
-Kabels
-Een Leo.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 30 sep 2022, 20:40
Don Leo?
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » vr 30 sep 2022, 20:57
dre schreef: ↑ vr 30 sep 2022, 20:31
Ik neem mee:
-een set speakers.
-Voorversterker.
-Eindversterker.
-Kabels
-Een Leo.
haha
veel plezier morgen iedereen !
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » vr 30 sep 2022, 21:18
ds23man schreef: ↑ vr 30 sep 2022, 20:40
Don Leo?
Nee
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 30 sep 2022, 22:05
weidok schreef: ↑ vr 30 sep 2022, 12:16
Vraagje: zijn er genoeg tafels?
Volgens de beheerder wel, maar we zullen zien.
Ik heb de Proteus met wat kunstgrepen weer aan de praat gekregen. wellicht is daar morgen ook nog naar te luisteren.
audiotube
Berichten: 85 Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 12:50
Locatie: Eelde
Bericht
door audiotube » vr 30 sep 2022, 22:15
Ik woon in het Noorden en was eigenlijk van plan om langs te komen er van uitgaande dat dit mogelijk is.
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 30 sep 2022, 22:53
audiotube schreef: ↑ vr 30 sep 2022, 22:15
Ik woon in het Noorden en was eigenlijk van plan om langs te komen er van uitgaande dat dit mogelijk is.
Er is veel mogelijk, Welkom!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 01 okt 2022, 8:13
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » za 01 okt 2022, 8:21
Ik moet me helaas toch afmelden
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » za 01 okt 2022, 9:17
Veel plezier vandaag voor de gene die gaan. Enne... foto's!!
Pjotr
Berichten: 36746 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » za 01 okt 2022, 9:41
hardbats schreef: ↑ za 01 okt 2022, 9:17
Veel plezier vandaag voor de gene die gaan. Enne... foto's!!
+1
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » za 01 okt 2022, 9:43
Mannen, Ik kreeg net een bericht van Marcus (Hondasnl), hij zou ook graag langs komen op de luisterdag. Wordt dat gewaardeerd door de aanwezige? Dan gaat ik het door aan hem.