Project 10: Inimini

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Project 10: Inimini

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef: ma 26 sep 2022, 12:48
(In de hoop dat de tweeters nog leverbaar zijn... [-o< )
Zo te zien wel:
https://www.rumoh.eu/speakers/tweeters/ ... opur-amt9m
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Project 10: Inimini

Bericht door ray5150 »

Ah, kijk. ik wist het typenummer niet meer. :goedzo:
Wel wat duurder geworden, maar ja, wat niet de afgelopen jaren... :(
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Project 10: Inimini

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef: ma 26 sep 2022, 13:03
Ah, kijk. ik wist het typenummer niet meer. :goedzo:
Wel wat duurder geworden, maar ja, wat niet de afgelopen jaren... :(
Pardon?
Kijk eens in het tabelletje onderin deze post.

Valt weer mee toch ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Project 10: Inimini

Bericht door ray5150 »

Excuus, ik had in mijn hoofd dat hij destijds iets van 40 euro was, zal wel met een andere unit verward zijn. :oops: :oops:
Inderdaad, hij is zelfs iets in prijs gezakt ten opzichte van 2015. positieve ontwikkeling. :goedzo:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Project 10: Inimini

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef: ma 26 sep 2022, 15:53
Excuus, ik had in mijn hoofd dat hij destijds iets van 40 euro was, zal wel met een andere unit verward zijn. :oops: :oops:
Inderdaad, hij is zelfs iets in prijs gezakt ten opzichte van 2015. positieve ontwikkeling. :goedzo:
Jij zat nog bij Dayton amt denk ik?
Plaats reactie

Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”