het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het beantwoord alleen niet de vraag waarom een labvoeding ook perse buizen moet zijn natuurlijk. 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die vraag is door niemand gesteld, en niemand beweerde dat dat moet. Maarten reageerde op een getipte advertentie, waarvan hij dacht dat hij zijn versterker ermee kon verbeteren. Hij weet nu dat het daarvoor geen interessante advertentie is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wil iemand z'n refoam skills testen?
Gratis Pioneer HPM-40 luidsprekers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
Zaandam
Gratis Pioneer HPM-40 luidsprekers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... idsprekers
Zaandam
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor als je denkt te weinig drivers te hebben...
https://link.marktplaats.nl/m1889203531 ... ialbuttons
Een aardige schatkist voor de vintage liefhebber.
https://link.marktplaats.nl/m1889203531 ... ialbuttons
Een aardige schatkist voor de vintage liefhebber.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
vraagprijs €100, teller staat inmiddels op €135 maar misschien interessant
Twee Vifa speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
Twee Vifa speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... a-speakers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
SB Acoustics Satori WO24P-8 Woofer met grill
€ 400,00
https://link.marktplaats.nl/m1891667432 ... ialbuttons
€ 400,00
https://link.marktplaats.nl/m1891667432 ... ialbuttons
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Interessante zelfbouw met zo te zien de Metrum SP-3017 :
https://link.marktplaats.nl/m1893265295
https://link.marktplaats.nl/m1893265295
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Van dezelfde aanbieder een kleine subwoofer
clarion subwoofer SRW 8000
https://link.marktplaats.nl/m1893262479 ... ialbuttons
clarion subwoofer SRW 8000
https://link.marktplaats.nl/m1893262479 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Waar kan ik wat meer info over die Metrum vinden?VintageHarry schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:47Interessante zelfbouw met zo te zien de Metrum SP-3017 :
https://link.marktplaats.nl/m1893265295
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Uniek elektrostaat soundsystem met Subwoofer
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m1874830903 ... ialbuttons
€ 150,00
https://link.marktplaats.nl/m1874830903 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk dingetje. Ik hoop dat ie in mijn auto past.de vuilnisman schreef: ↑di 04 okt 2022, 21:24Van dezelfde aanbieder een kleine subwoofer
clarion subwoofer SRW 8000
https://link.marktplaats.nl/m1893262479 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Had geen centimeter groter moet zijn.beijert schreef: ↑wo 05 okt 2022, 19:08Leuk dingetje. Ik hoop dat ie in mijn auto past.de vuilnisman schreef: ↑di 04 okt 2022, 21:24Van dezelfde aanbieder een kleine subwoofer
clarion subwoofer SRW 8000
https://link.marktplaats.nl/m1893262479 ... ialbuttons
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb nog een volvo 245. Met 2000 liter kom ik net uit 
Maar de verkoper komt met nog meer leuke spullen.
Helaas ivm een overlijden.
Maar de verkoper komt met nog meer leuke spullen.
Helaas ivm een overlijden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zoals deze meetmicrofoons; https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... cibelmeter
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Heb je dit echt in je auto zitten Mark?beijert schreef: ↑do 06 okt 2022, 13:16Had geen centimeter groter moet zijn.beijert schreef: ↑wo 05 okt 2022, 19:08Leuk dingetje. Ik hoop dat ie in mijn auto past.de vuilnisman schreef: ↑di 04 okt 2022, 21:24Van dezelfde aanbieder een kleine subwoofer
clarion subwoofer SRW 8000
https://link.marktplaats.nl/m1893262479 ... ialbuttons
IMG-20221006-WA0000.jpeg
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Yep!
Maar het is een Daihatsu Cuore, zelfs pc speakers lijken hier groot. Het front zat er bij.
Deze gaat (tegen beter weten in?) in het midden van de achterwand in mijn HiFi room gebouwd worden.
Maar het is een Daihatsu Cuore, zelfs pc speakers lijken hier groot. Het front zat er bij.
Deze gaat (tegen beter weten in?) in het midden van de achterwand in mijn HiFi room gebouwd worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Humor
Je gaat nog wel even bij de DAE op de parkeerplaats een demo geven 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik wou dat ik er kon komen. Maar helaas.
Ik zou hem echter als open baffle woofer mee kunnen pakken naar een luisterdag. Mits hij tegen die tijd nog niet is ingebouwd en er een versterker voor is.
Ik zou hem echter als open baffle woofer mee kunnen pakken naar een luisterdag. Mits hij tegen die tijd nog niet is ingebouwd en er een versterker voor is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Houd ik je aan
die versterker is (als je 'm zelf niet hebt) vast wel te regelen.
