Eentje?
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reminds me, ik moet nog even iets delen.Shadow schreef: ↑za 17 sep 2022, 22:33Dikke Plano;
Philips b5x84a buizenradio plano in zeer nette staat
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1886657073 ... ialbuttons
Vroeger in de garage hadden we er zo één, Arrow Classic op en volle bak, heerlijk![]()
Trouwens, sluit er een betere speaker op aan, en ze klinken ook heerlijk voor een gitaar kan ik uit ervaring vertellen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ene Jan uit Leeuwarden heeft ongeveer 30 paar luidsprekers te koop, onder andere Translator en Dali.
Prijzen lijken me redelijk.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -magnat-hk
Prijzen lijken me redelijk.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -magnat-hk
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
45-60 euro voor een actieve subwoofer.
Een plate-amp kost je meer, dus je kunt daar ook prima de rest van wegdoen en de plate-amp houden.
Een plate-amp kost je meer, dus je kunt daar ook prima de rest van wegdoen en de plate-amp houden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Serieus surround setje...
Vertigo plus scan-speak + reference + center + actieve sub
€ 4.499,00
https://link.marktplaats.nl/m1877026551 ... ialbuttons
Vertigo plus scan-speak + reference + center + actieve sub
€ 4.499,00
https://link.marktplaats.nl/m1877026551 ... ialbuttons
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1871086495
Ik heb dezelfde. Voor de buizenliefhebber een must.
Ik heb dezelfde. Voor de buizenliefhebber een must.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Blijkbaar gaat Eltim stoppen met leveren van een hoop aantal speakers en merken.
Om die reden is er nu een hoop te koop met flinke korting;
https://www.eltim.eu/en/drive-units-sale/g-45
Wellicht zit er iets bij voor iemand
Om die reden is er nu een hoop te koop met flinke korting;
https://www.eltim.eu/en/drive-units-sale/g-45
Wellicht zit er iets bij voor iemand
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die is al maanden aan het leeg verkopen......
Mooie filteronderdelen voor een prikkie!
Mooie filteronderdelen voor een prikkie!
-
Maarten730
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 13:05
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zou je dat eens willen toelichten ?douwebakker schreef: ↑za 24 sep 2022, 17:32https://link.marktplaats.nl/m1871086495
Ik heb dezelfde. Voor de buizenliefhebber een must.
Wat is hier zo bijzonder aan, dit betreft neem ik aan een gestabiliseerde voeding ?
Vergelijkbaar met een (goed) huidig stekkerblok/netfilter (je merkt het al...technisch niet onderlegd)
Alvast dank,
Laatst gewijzigd door Maarten730 op zo 25 sep 2022, 9:11, 3 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Alleen te gebruiken naast je tv als er een voetbalwedstrijd is.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mag ik daaruit aflezen dat jullie niet zo gecharmeerd zijn van de Basis ?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je snap de grap van Leo toch wel, Fifa vs Vifa, en dit is niet de basis maar kleinere broertje.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oeps, nu wel, ik moet ook niet reageren voor de eerste koffie van de dag ingenomen is

- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Toelichten? Meen je dat nou echt? ...Maarten730 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 8:57Zou je dat eens willen toelichten ?douwebakker schreef: ↑za 24 sep 2022, 17:32https://link.marktplaats.nl/m1871086495
Ik heb dezelfde. Voor de buizenliefhebber een must.
Wat is hier zo bijzonder aan, dit betreft neem ik aan een gestabiliseerde voeding ?
Vergelijkbaar met een (goed) huidig stekkerblok/netfilter (je merkt het al...technisch niet onderlegd)
Alvast dank,
-
Maarten730
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 13:05
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jazeker meen ik dat, vrijheid blijheid..daar kunnen mogelijk meerdere mensen nog iets van leren 
Ik zag dat de vraagstelling eerder voorbij is gekomen..zonder inhoudelijke reactie destijds (viewtopic.php?p=2040483).
Ik verwacht dat mijn huidige buizenversterker van "die kwaliteit" is (tja, relatief kan het altijd "beter")..waarbij ik mij afvraag of dat nog een verdere positief (en misschien nog wel negatief) effect hierop kan hebben.
Ik zag dat de vraagstelling eerder voorbij is gekomen..zonder inhoudelijke reactie destijds (viewtopic.php?p=2040483).
Ik verwacht dat mijn huidige buizenversterker van "die kwaliteit" is (tja, relatief kan het altijd "beter")..waarbij ik mij afvraag of dat nog een verdere positief (en misschien nog wel negatief) effect hierop kan hebben.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou Maarten, nu begrijp ik wat je bedoelt.
Zo'n voeding is niet bedoelt als aanvulling op jou buizen versterker.
Het is een apparaat wat je gebruikt in de werkplaats bij de bouw en reparatie van buizenschakelingen.
Zo'n voeding is niet bedoelt als aanvulling op jou buizen versterker.
Het is een apparaat wat je gebruikt in de werkplaats bij de bouw en reparatie van buizenschakelingen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je graag experimenteert met buizenschakelingen dan is zo'n alles in één voeding reuze handig, omdat het apparaat gloeispanning, voedingsspanning en roosterspanning levert. Het is gereedschap voor de knutselaar. Voor de liefhebber die graag naar buizenspul luistert, maar zelf niet experimenteert, bouwt of repareert, heeft zo'n voeding geen waarde.Maarten730 schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:04Jazeker meen ik dat, vrijheid blijheid..daar kunnen mogelijk meerdere mensen nog iets van leren
Ik zag dat de vraagstelling eerder voorbij is gekomen..zonder inhoudelijke reactie destijds (viewtopic.php?p=2040483).
Ik verwacht dat mijn huidige buizenversterker van "die kwaliteit" is (tja, relatief kan het altijd "beter")..waarbij ik mij afvraag of dat nog een verdere positief (en misschien nog wel negatief) effect hierop kan hebben.
-
Maarten730
- Berichten: 24
- Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 13:05
