het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ha Dre,
Ieder zijn ding toch, ik zie zelf wel de meerwaarde van het htforum, veel meer ervaringen met fabrieksspul dan hier, is toch handig als je niet alles zelf kan of wilt bouwen.
Gr. Walter
Ieder zijn ding toch, ik zie zelf wel de meerwaarde van het htforum, veel meer ervaringen met fabrieksspul dan hier, is toch handig als je niet alles zelf kan of wilt bouwen.
Gr. Walter
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb daar ook een account, maar doe er niks meer mee...ieder zal wel werken voor z'n spullen,, maar de sfeer spreekt me niet aan.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Set van 2x Eton 7-360/37 hex 7 inch mid/woofers
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1882569066 ... ialbuttons
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1882569066 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bij Stassen in Venlo staan in de etalage van wat ooit hun winkel was (neem ik aan) een paar Onkyo Scepter 500 speakers. Ze zijn wat vreemd in de verf gezet maar zou ze best eens willen horen. Ook vrij zeldzaam speakertje dacht ik…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iemand zin in een opknapper? Van Dam versterkerbouwdoos, Stereo om zelf af te bouwen
€ 35,00
€ 35,00
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zet maar neer inderdaad!Leeuwarden schreef: ↑di 13 sep 2022, 10:42Bij Stassen in Venlo staan in de etalage van wat ooit hun winkel was (neem ik aan) een paar Onkyo Scepter 500 speakers. Ze zijn wat vreemd in de verf gezet maar zou ze best eens willen horen. Ook vrij zeldzaam speakertje dacht ik…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
In de etalage viel de grootte wel mee, maar dat was waarschijnlijk gezichtsbedrog…dre schreef: ↑di 13 sep 2022, 20:15Zet maar neer inderdaad!Leeuwarden schreef: ↑di 13 sep 2022, 10:42Bij Stassen in Venlo staan in de etalage van wat ooit hun winkel was (neem ik aan) een paar Onkyo Scepter 500 speakers. Ze zijn wat vreemd in de verf gezet maar zou ze best eens willen horen. Ook vrij zeldzaam speakertje dacht ik…![]()
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Jij bent vast niet de trotse eigenaar van die wasmachine...
Is het deze? Beetje clownesk.
Is het deze? Beetje clownesk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja die. Zien er niet uit maar als de werking nog is als bedoeld…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gevonden via Google image search op de smoelboek pagina van Stassen.
Wie die paintjob heeft bedacht moet voor straf op piposchoenen naar dansles.
Wie die paintjob heeft bedacht moet voor straf op piposchoenen naar dansles.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dali ikon 6 mk2 speakers met hout fineer
€ 450,00
https://link.marktplaats.nl/m1886841458 ... ialbuttons
Prachtspeakers, maar om ze nou te verkopen omdat je vriendin bij je intrekt...heb hem een berichtje gedaan en gevraagd of zij Sonus Fabers mee neemt...
€ 450,00
https://link.marktplaats.nl/m1886841458 ... ialbuttons
Prachtspeakers, maar om ze nou te verkopen omdat je vriendin bij je intrekt...heb hem een berichtje gedaan en gevraagd of zij Sonus Fabers mee neemt...
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee, hij trekt bij vriendin in toch? Zo lees ik het tenminste. En al die al een Sonosje heeft staan en geen grote boxen wil moet je een keuze maken 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik kreeg terug 'ik moet het voortaan met m'n koptelefoon doen' ik heb hem sterkte toegewenst 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, da’s wel een klein verschilletje….
. Gelukkig bestaan er heel goede koptelefoons 
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik know, maar beetje naar speakers luisteren is toch wel fijner, kan ik helaas uit ervaring vertellenVintageHarry schreef: ↑za 17 sep 2022, 21:31Ja, da’s wel een klein verschilletje….. Gelukkig bestaan er heel goede koptelefoons
![]()
(in mijn geval niet m'n vriendin, die vind het juist wel tof zolang het er een beetje goed uitziet)
Maar van een Sonos word je ook weer niet blij.
Als je dan toch kleiner moet, neem je toch een mooie oude buizen radio
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Off-topic, daar heb jij ook een leuke van staan 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dikke Plano;
Philips b5x84a buizenradio plano in zeer nette staat
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1886657073 ... ialbuttons
Vroeger in de garage hadden we er zo één, Arrow Classic op en volle bak, heerlijk
