Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Bericht door floeper »

Hoi Allemaal,

Ik ben met een zolder opruiming bezig en kwam nog wat spullen tegen die misschien nog interessant zijn voor iemand.

Heeeeel veel 20w cement weerstanden allemaal in de standaard crossover range (1~10ohm).
De 2 bruine dozen zitten helemaal vol met verschillende waardes heb ze ooit een keer overgenomen, maar omdat de hobby bij mij de komende tijd niet veel zal doen maak ik er liever iemand anders blij mee.
Graag alles in 1 keer en niet uitzoeken (dat doe je thuis maar ;) )

Verder heb ik nog een setje 12"woofers liggen. Die heb ik ooit van wijlen Leon gekregen om mijn hobby een kickstart te geven (zaten in mijn eerste open baffle). Ik heb er zelf geen nut meer voor, maar misschien kan ik een ander (bij voorkeur beginnend) lid er blij mee maken!
Zijn hele leuke woofers. Ik heb niet alle TS parameters, maar die kan ik bij interesse wel meten.

Ook vondt ik nog een koellichaampje, misschien interessant voor iemand?

Mocht dit interessant zijn voor de meeting van volgende week, misschien dat iemand de spullen op wil komen halen, ik kan zelf helaas niet komen!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Bericht door Olaf Analogue »

De Pg-audio woofers roepen herinneringen op. die waren onderdeel van een grote schenking van mij aan Leon.
Grappig om ze na al die tijd weer een keer terug te zien.
Ik heb ze zelf in het verleden in de Zyklop transmissielijnen toegepast, en dat deden ze erg leuk, later heb ik daar de Eminence LAB-12 voor in de plaats gezet.
Dit is inmiddels allemaal wel al lang geleden.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Bericht door wouter »

Heb interesse in de 20W weerstanden, maar daarvoor langskomen kan niet uit. De meeting ga ik ook niet redden, maar als er geen andere gegaardigen zijn neem ik ze graag van je over :-)
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Bericht door floeper »

De weerstanden zijn gereserveerd voor Wouter :)

Leuk om te horen dat ze van jou afkomen Olaf, hopelijk kan ik er iemand blij mee maken zoals Leon mij er blij mee heeft gemaakt :)
Ondanks de leeftijd zien de woofers er nog heel netjes uit ;) Het doosje waar de woofers inzitten is waarschijnlijk dan van jou Lab12 woofers :P
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Gratis op te halen: weerstanden, setje woofers, koelprofieltje

Bericht door Olaf Analogue »

Op zich zijn die woofers niet zo oud. Ik heb ze zelf nieuw gekocht toen ik nog in Duitsland woonde, ik heb ze ergens tussen 2010 en 2013 nieuw gekocht.
Ik heb ze toen bij onderstaande webshop gekocht, maar die hebben nu uiteraard de opvolger er van.

https://www.hifilager.de/pg-audio-1204- ... 35554_9648
Gesloten