Ja, ik geraak er ook niet uit. Kan het afkomstig zijn van mijn brak kastje? Maar -10db is wel wat.
Verder zit ik ook verveeld met het feit dat de tweeter 2db zwakker is dan de mid en woofer. Troels heeft in zijn PMS
speaker http://www.troelsgravesen.dk/PMS.htm 3 drivers van 90db/2.83v zitten. Hij haalt met de luidspreker ook 90db dus ik vermoed dat er geen baffle step is toegepast.
Nu is in mijn situatie de tweeter de zwakste
