Beter laat dan nooit.. deze mortel heb ik gebruikt: https://www.hornbach.nl/shop/SAKRETE-Kr ... tikel.htmlWrineX schreef: ↑di 08 mar 2022, 0:35Ik vind beton super leuk als materiaal , mag ik vragen welke zakken je hebt gekocht ? is het egalisatie mortel ? of anderzijds maar dan zonder kiezels etc. ik heb jaren terug heel veel testjes gedaan met verschillende mortels en additieven (water vervanger, en spul om het ook waterdicht en compacter te maken ).. maar moet bekennen dat administreren van resultaten nog wel eens te wensen overlaat bij mij waardoor ik net zo goed alles opnieuw zou kunnen doen ... ziet er strak uit ! leuk project !
Bouwverslag Scamo 15 van beton
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouwverslag Scamo 15 van beton
Re: Bouwverslag Scamo 15 van beton
Aah dat is mooi om te weten, vooral krimparm , is prettigUGdp9wmU schreef: ↑wo 03 aug 2022, 19:30Beter laat dan nooit.. deze mortel heb ik gebruikt: https://www.hornbach.nl/shop/SAKRETE-Kr ... tikel.htmlWrineX schreef: ↑di 08 mar 2022, 0:35Ik vind beton super leuk als materiaal , mag ik vragen welke zakken je hebt gekocht ? is het egalisatie mortel ? of anderzijds maar dan zonder kiezels etc. ik heb jaren terug heel veel testjes gedaan met verschillende mortels en additieven (water vervanger, en spul om het ook waterdicht en compacter te maken ).. maar moet bekennen dat administreren van resultaten nog wel eens te wensen overlaat bij mij waardoor ik net zo goed alles opnieuw zou kunnen doen ... ziet er strak uit ! leuk project !
