Bouwverslag Scamo 15 van beton

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

UGdp9wmU
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 29 mar 2021, 18:45

Re: Bouwverslag Scamo 15 van beton

Bericht door UGdp9wmU »

WrineX schreef: di 08 mar 2022, 0:35
Ik vind beton super leuk als materiaal , mag ik vragen welke zakken je hebt gekocht ? is het egalisatie mortel ? of anderzijds maar dan zonder kiezels etc. ik heb jaren terug heel veel testjes gedaan met verschillende mortels en additieven (water vervanger, en spul om het ook waterdicht en compacter te maken ).. maar moet bekennen dat administreren van resultaten nog wel eens te wensen overlaat bij mij waardoor ik net zo goed alles opnieuw zou kunnen doen ... ziet er strak uit ! leuk project !
Beter laat dan nooit.. deze mortel heb ik gebruikt: https://www.hornbach.nl/shop/SAKRETE-Kr ... tikel.html
AlexM
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 01 aug 2022, 8:51

Re: Bouwverslag Scamo 15 van beton

Bericht door AlexM »

Ziet er goed uit !
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Bouwverslag Scamo 15 van beton

Bericht door WrineX »

UGdp9wmU schreef: wo 03 aug 2022, 19:30
WrineX schreef: di 08 mar 2022, 0:35
Ik vind beton super leuk als materiaal , mag ik vragen welke zakken je hebt gekocht ? is het egalisatie mortel ? of anderzijds maar dan zonder kiezels etc. ik heb jaren terug heel veel testjes gedaan met verschillende mortels en additieven (water vervanger, en spul om het ook waterdicht en compacter te maken ).. maar moet bekennen dat administreren van resultaten nog wel eens te wensen overlaat bij mij waardoor ik net zo goed alles opnieuw zou kunnen doen ... ziet er strak uit ! leuk project !
Beter laat dan nooit.. deze mortel heb ik gebruikt: https://www.hornbach.nl/shop/SAKRETE-Kr ... tikel.html
Aah dat is mooi om te weten, vooral krimparm , is prettig :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”