Action RH84
Moderator: Beheerdersteam
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Action RH84
Bamboe kastje bij de Action. (Zijkantjes afgerond met bovenvrees..) Alu op maat. Action bezemsteel als poten.
Re: Action RH84
Mooi gemaakt Bas
Kun je het schema plaatsen?
En wat zijn dat voor zwarte weerstanden en waarom daar gebruikt ?
Kun je het schema plaatsen?
En wat zijn dat voor zwarte weerstanden en waarom daar gebruikt ?
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Zwarte weerstanden zijn om de stroom van de LM317 in te stellen. Had gezocht op 1%. kwam deze naar boven: https://nl.mouser.com/datasheet/2/418/5 ... 717218.pdf
- Bijlagen
-
- RH84 - rev2.png (33.52 KiB) 1147 keer bekeken
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Iemand had een printje gemaakt..goed gedaan ook Hij had een professional betaald om hem te coachen om een printplaat goed op te zetten.
- Splinter226
- Berichten: 435
- Lid geworden op: do 11 apr 2013, 19:07
Re: Action RH84
Als wat wordt dat bamboe kastje verkocht ? Welke afdeling ?
Leuke tip! Ziet er ook leuk uit! 
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Oeps zie nu pas je bericht. Zag deze ook niet meer bij de Action. Wel deze: https://www.action.com/nl-nl/p/bamboe-wandboxen/ ga ik ook een versterker in maken.
- Splinter226
- Berichten: 435
- Lid geworden op: do 11 apr 2013, 19:07
Re: Action RH84
Erg leuk! Ga kijken of ik dat bamboe spul ook kan scoren. Mooi materiaal. Gouden tip !Bas Horneman schreef: ↑za 23 apr 2022, 18:36Oeps zie nu pas je bericht. Zag deze ook niet meer bij de Action. Wel deze: https://www.action.com/nl-nl/p/bamboe-wandboxen/ ga ik ook een versterker in maken.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Action RH84
Kijk dat zijn nu creatieve vindingen waar je blij van wordt! 
Wat zijn de afmetingen van deze kastjes?
Beetje afhankelijk van de maat, maar vaak gebruik ik een PCB (of zelfs alu PCB) als front paneel.
Kosten niks en je kunt heel mooi silkscreen, gaten, sleuven en alles laten maken!
Wat zijn de afmetingen van deze kastjes?
Beetje afhankelijk van de maat, maar vaak gebruik ik een PCB (of zelfs alu PCB) als front paneel.
Kosten niks en je kunt heel mooi silkscreen, gaten, sleuven en alles laten maken!
- BamiKanarieSoep
- Berichten: 121
- Lid geworden op: vr 24 jul 2020, 21:23
Re: Action RH84
Ben ook erg benieuwd naar de langwerpige kastjes zoals jij die gebruikt hebt, Bas.
Ik denk al aan twee stuks voor monoblokken.....
Ik denk al aan twee stuks voor monoblokken.....
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Binnenmaat is 40cm * 19,5cmWat zijn de afmetingen van deze kastjes?
Nice!Ik denk al aan twee stuks voor monoblokken.....
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Slim! Heb je wat voorbeelden?Beetje afhankelijk van de maat, maar vaak gebruik ik een PCB (of zelfs alu PCB) als front paneel.
Kosten niks en je kunt heel mooi silkscreen, gaten, sleuven en alles laten maken!
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Action RH84
Even niet van projecten van mezelf, maar genoeg te vindenBas Horneman schreef: ↑wo 27 apr 2022, 12:57Slim! Heb je wat voorbeelden?Beetje afhankelijk van de maat, maar vaak gebruik ik een PCB (of zelfs alu PCB) als front paneel.
Kosten niks en je kunt heel mooi silkscreen, gaten, sleuven en alles laten maken!
https://www.google.com/search?q=pcb+as+ ... 1&tbm=isch
Zeker in de gitaareffect pedalen en synth community's wordt dit heel veel gedaan.
- BamiKanarieSoep
- Berichten: 121
- Lid geworden op: vr 24 jul 2020, 21:23
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Ze zijn er weer.. Zag ook nog metalen mandje. Past er op of er in. Niet mijn ding tube cages. Maar het kan.Ook kleinere.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
- BamiKanarieSoep
- Berichten: 121
- Lid geworden op: vr 24 jul 2020, 21:23
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Inderdaad....zielig en ze lijken al bijvoorbaat schuldig. Maar bij mij hebben ze meer rechten dan in Rusland.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Action RH84
Eerste stapje is al weer genomen. De onderkant lijmen voor de zekerheid voor wat extra stevigheid. En alu bovenpaat besteld. Deze keer maar bij plaatopmaat want aluminiumopmaat heeft nu alleen maar dure verzendopties die alleen verstandig zijn voor grotere orders.
Re: Action RH84
Ze zijn er gewoon gloeiend bij.Bas Horneman schreef: ↑za 30 jul 2022, 15:53Inderdaad....zielig en ze lijken al bijvoorbaat schuldig. Maar bij mij hebben ze meer rechten dan in Rusland.
