Dat ga ik proberen (na de vakantie). Dank voor het speurwerk Peter! Ik meld de uitkomst wel.Pjotr schreef: ↑vr 22 jul 2022, 14:15N.a.v. van het voorgaande m.b.t. tot de USB poorten: Ik heb er even een USB2.0 hubje tussen gezet. Tracker uiteraard op eigen aparte 5V. En het werkt weer! Loopt weer netjes met USB2 en op alle sample rates EN met de standaard ASIO drivers. Ook op 192kHz! Al heb je daar niet veel aan i.v.m. de oplopende noise boven de 30kHz t.g.v. de toegepaste noise shaping![]()
EMU Tracker drivers W10?
Moderator: Beheerdersteam
Re: BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: EMU Tracker drivers W10?
Je zou misschien kunnen proberen om alle drivers bij te werken met "Snappy Driver"
Dit is een gratis tool, zonder virussen, spyware, ongevraagde extra software en andere grappen en grollen, gewoon een portable tool welke altijd geheel op to date is met elke ondenkbare driver die er maar bestaat voor elk systeem. Ook de systeem drivers die je normaal gesproken zelf niet snel zult updaten, daarmee kunnen ook vaak hardnekkige problemen verdwijnen.
Ik gebruik het zelf altijd zodat ik na het bouwen van een systeem met een paar muisklikken alle drivers meteen op to date heb.
https://sdi-tool.org/
Dit is een gratis tool, zonder virussen, spyware, ongevraagde extra software en andere grappen en grollen, gewoon een portable tool welke altijd geheel op to date is met elke ondenkbare driver die er maar bestaat voor elk systeem. Ook de systeem drivers die je normaal gesproken zelf niet snel zult updaten, daarmee kunnen ook vaak hardnekkige problemen verdwijnen.
Ik gebruik het zelf altijd zodat ik na het bouwen van een systeem met een paar muisklikken alle drivers meteen op to date heb.
https://sdi-tool.org/
Tja, die EMU serie wordt al heel lang niet meer gemaakt/verkocht en die bèta driver van 10 jaar geleden is echt het laatste wat er voor gemaakt is Olaf. Denk dat dat toch ook geen soelaas had geboden.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik begrijp hieruit dat je het niet geprobeerd hebt, het gaat niet alleen om de EMU driver, het zal je verbazen hoeveel USB drivers en systeem drivers verouderd zijn als je de tool gebruikt, en dat kan beslist hardnekkige problemen wegnemen.
Nee, waarom zou ik dat nog eens gaan proberen als het probleem opgelost is...
Lijkt niet zozeer een driver probleem maar een HW probleem met een USB3.x variant.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur