Calpamos
Calpamos
Toch maar besloten mijn Calpamos units te verkopen omdat de speakers simpelweg te groot zijn voor mijn huiskamer.
De set is een 8 maanden gebruikt, dus amper ingespeeld.
Ik verkoop dus alleen de complete set(woofers, hoorns, compressiedrivers, filters en LRC's) zónder de kasten en zonder isolatiemateriaal.
De filters zijn de de originele versie die Tony had ontworpen voor deze speakers, en zijn dus ook de duurste versie.
De units zijn zoals op de site van Tony aangegeven staat.
De tekeningen van de bouw zijn te vinden op humblehomemadehifi.nl
De complete set was nieuw een €2400,00 en ik vraag er €1200,00 voor. Alle facturen zijn aanwezig. Meer foto's van de units kan ik sturen.
De set is een 8 maanden gebruikt, dus amper ingespeeld.
Ik verkoop dus alleen de complete set(woofers, hoorns, compressiedrivers, filters en LRC's) zónder de kasten en zonder isolatiemateriaal.
De filters zijn de de originele versie die Tony had ontworpen voor deze speakers, en zijn dus ook de duurste versie.
De units zijn zoals op de site van Tony aangegeven staat.
De tekeningen van de bouw zijn te vinden op humblehomemadehifi.nl
De complete set was nieuw een €2400,00 en ik vraag er €1200,00 voor. Alle facturen zijn aanwezig. Meer foto's van de units kan ik sturen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Calpamos
Wow, wow, wow, koopje ook trouwens!
Zonde Ron! 
Ik vind het ook zonde. Maar mijn woonsituatie laat het niet toe. Ze klinken nl echt heel erg goed.
Sterkte met het nieuwe project!
En succes met de verkoop van deze prachtige speakers.
En succes met de verkoop van deze prachtige speakers.
Ik zal wel bij een hoorn blijven en dan met een 10" papier woofer.
Zoiets als de "Amy" van club-27.
Zoiets als de "Amy" van club-27.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
We gaan het volgen! 
-
bart Luyckx
Niet echt veel klein dan de Calpamos die Amy-speaker. Waarom verkoop je de behuizing niet?
10 inch of 15 inch woofer scheelt optisch nogal wat…
Het scheelt echt wel veel. Calpamos is 49x55x90, Amy 30x35x110.bart Luyckx schreef: ↑zo 24 jul 2022, 20:34Niet echt veel klein dan de Calpamos die Amy-speaker. Waarom verkoop je de behuizing niet?
En het volume van de Calpamos terugbrengen van 200ltr naar 88ltr gaat hem ook niet worden.
En de behuizing ligt al op de stort......
Op de stort.....
Nu gaan er een paar janken!
Nu gaan er een paar janken!
-
bart Luyckx
ja is wel kleiner, maar nu ook geen kleintje he.Ronbeo schreef: ↑zo 24 jul 2022, 20:52Het scheelt echt wel veel. Calpamos is 49x55x90, Amy 30x35x110.bart Luyckx schreef: ↑zo 24 jul 2022, 20:34Niet echt veel klein dan de Calpamos die Amy-speaker. Waarom verkoop je de behuizing niet?
En het volume van de Calpamos terugbrengen van 200ltr naar 88ltr gaat hem ook niet worden.
En de behuizing ligt al op de stort......
Alleszins geen 20x25x90 speaker wat ik eerder in mijn gedachte had wanneer je zei dat je nu een kleinere woonkamer hebt.
Op stort? Lijkt toch een hele mooie kast...Als hij er nog ligt, wil ik hem wel ophalen
Misschien ligt het aan mij, maar je verkoopt een set speakers toch veel makkelijker met kast erbij, dan is het plug en play voor de koper, nu moet iemand vele uren en hoop geld erin stoppen om weer op hetzelfde uit te komen…
Dat zal wel een reden hebben toch?
- Leeuwarden
Verkoop die dingen nu maar snel want ik kan me nauwelijks inhouden… 
Ze zijn zeker de moeite waard! Dus ik zou zeggen.....Leeuwarden schreef: ↑zo 24 jul 2022, 21:12Verkoop die dingen nu maar snel want ik kan me nauwelijks inhouden…![]()
Tijd voor een nieuw project!!Leeuwarden schreef: ↑zo 24 jul 2022, 21:12Verkoop die dingen nu maar snel want ik kan me nauwelijks inhouden…![]()
- Leeuwarden
Duh…
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij zijn de kasten afgelopen winter de houtkachel in gegaan.
Waar de huidige gasprijzen mensen al niet toe dwingen 
Voor een goed bod sta ik open, ze liggen hier ook maar te verstoffen!
De set is verkocht.