Nu heb ik een andere auto gekocht , een Seat Ibiza uit 2008.
Daarin zat de audio bij inbegrepen , een Pioneer subwoofer en een Crunch Vdr4500 versterker. Aangesloten op een Pioneer deh x5900bt autoradio.
Ook zitten er Sony Xplod speakers in de hoedenplank.
De aansluiting is als volgt voor zover ik weet
Wat me opviel met het instellen van de radio naar eigen keuze was dat als ik de fader helemaal naar achter zet dat ik dan alleen de woofer maar zachtjes hoor , en als hij op neutraal staat dan heb ik alles.Nu is mijn vraag is er dan toch ergens niet goed aangesloten.
Kade
[graag-bijvoegen]https://www.dropbox.com/s/3h0qi1taopr5f ... 1.jpg?dl=0[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://www.dropbox.com/s/exrsvh02zea8o ... 6.jpg?dl=0[/graag-bijvoegen]
