twee weg set , met monacor units.

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
erik klijnsmit
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 22:19
Contacteer:

twee weg set , met monacor units.

Bericht door erik klijnsmit »

dit is waar ik op het moment aan bezig ben,

een 2-weg setje , bestaande uit de sph 200ke woofer , en de dt254 tweeter van monacor.
de woofer zit in een 55 literkist met twee reflexpoorten afgestemd op 29hz -3db.
ik filter ergens op 4khz (gaat heel goed met monacor)
zonder filter insetten ging jammer genoeg niet met deze woofer :(

op de fot zijn ze nog blank , maar vanavond heb ik ze koloniaal gebeitst mbv een verfspuit.

oh ja , het is gewoon underlayment , vurenhout. :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

4K?

Gaat die woofer niet onzettend beamen dan?

t.
gerdinio
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 17:06

Bericht door gerdinio »

Ziet er niet slecht uit erik, hou ons op de hoogte voor het verdere verloop dus fotokes maken hé :wink:
Wat ik mij eigenlijk toch al een tijdje afvraag, wat is het voordeel van 2 reflex poorten?

grtz Gerdinio
Gesloten