3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als die foutparkeerders bij ons in de buurt ermee meppen. Is me trouwens opgevallen dat een olie gevulde pendel beter klinkt als je weer zo’n malloot een mep geeft. Een massieve geeft een flinke pets echter een steviger fundament…
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op zo 12 jun 2022, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Waar heb je deze voor gebruikt Dre, ben je bekend met dat uitpendelen van geschikte onderdelen voor de hifi apparatuur?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Erg intressant!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Super simpel kan ik je vertellen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Jan slaat je de tanden er uit met zo'n pendel en Dre zet ze er weer in... Komt alles toch nog goed 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zou dre ook de pizza in breda uitpendelen alvorens hem op te eten? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die pendelt alleen boven de pot na een have kist bier. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Goh, dat de Etos zich ook al met zweefteverij associeert.Pjotr schreef: ↑zo 12 jun 2022, 18:37En dat voor nog geen tientje: https://www.etosdrogistonlineassen.nl/w ... 1-stuks-2/
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben al een tijdje op zoek naar extra Shun Mook Mpingo discs om verder mee te experimenteren. Helaas zijn deze heel erg lastig tweedehands te vinden. Via een tip van Dre wel de leverancier in Nederland gevonden, lijkt erop dat er nog een paar extra discs gaan komen dus.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
richard schreef: ↑ma 13 jun 2022, 20:59Goh, dat de Etos zich ook al met zweefteverij associeert.Pjotr schreef: ↑zo 12 jun 2022, 18:37En dat voor nog geen tientje: https://www.etosdrogistonlineassen.nl/w ... 1-stuks-2/
En nog uitverkocht ook
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Walt dacht natuurlijk dat met die Mook Mpingo discs gaat mij niet weer overkomen 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat bedoel je precies?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
6 stuks extra Shun Mook Mpingo discs om mee te experimenteren, totaal nu 9 stuks.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor de audio/muziek liefhebber die Lego ook wel leuk vind, binnenkort verkrijgbaar:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Al lijkt het meer bedoeld voor Lego liefhebbers die ook wat met muziek hebben. Lego Mook Mpingo discs zie ik nog niet zo snel er van komen. Alhoewel, als zelfbouwer moet er toch wel wat te verzinnen zijn. Walt heeft er nu 9 voorbeelden bij 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kwam nog een leuke tip tegen, de Sbooster voeding schijnt beter te klinken op 13.2V dan 12V, mits de DAC dat aankan, voor de Merging Hapi is 10-14V dc mogelijk, dus ik ga dit eens testen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Goh wat leuk… trouwens, ik meen mij te herinneren dat het andersom is. Een dac kan beter klinken op een iets ander voltage. Die Sbooster… tja… Sbooster…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Misschien bromt de sbooster wat harder op 13.2v? Voor de rest maakt een voeding weinig geluid volgens mij.
