Leonidas Overleden
Moderator: Beheerdersteam
Re: Leonidas Overleden
Heeft eigenhandig Lii Audio hier op de kaart gezet, daar zijn nu vele tevreden gebruikers van!
Re: Leonidas Overleden
Ik denk dat Leon een groot aandeel heeft in de wereldwijde bekendheid van Lii-Audio. Als je alleen al kijkt op hun website zijn de meeste ontwerpen van Leon. Daarbij zijn er in de Facebook groep veel mensen die zijn ontwerpen nabouwen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Leonidas Overleden
Dat zag ik niet aankomen en is wel heel onverwacht. Sterkte aan de familie en vrienden. Mooie vent, met passie voor audio, jammer dat hij er niet meer is.
- BamiKanarieSoep
- Berichten: 120
- Lid geworden op: vr 24 jul 2020, 21:23
Re: Leonidas Overleden
Wat een treurig bericht.
León zijn bijdragen en benadering waren wat minder conventioneel, dat riep af en toe wel wat wrevel op. Maar ik mocht zijn verslagen wel graag lezen.
Met name zijn schoolprojecten waren bijzonder, zijn leerlingen hebben aan León vast een fijne docent gehad.
Ook hier op het forum was Leon een waarde. Ook hier heeft hij ook zijn ideeën en kennis nagelaten en velen hebben van zijn creaties kunnen genieten.
Sterkte gewenst voor de familie, voor Coen en mede forumleden.
León zijn bijdragen en benadering waren wat minder conventioneel, dat riep af en toe wel wat wrevel op. Maar ik mocht zijn verslagen wel graag lezen.
Met name zijn schoolprojecten waren bijzonder, zijn leerlingen hebben aan León vast een fijne docent gehad.
Ook hier op het forum was Leon een waarde. Ook hier heeft hij ook zijn ideeën en kennis nagelaten en velen hebben van zijn creaties kunnen genieten.
Sterkte gewenst voor de familie, voor Coen en mede forumleden.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Leonidas Overleden
Treurig nieuws 
Ik heb hem een paar ontmoet ivm met de projecten die hij deed met scholieren.
Ondanks dat hij en ik totale andere manier van aanpakken hadden, kon ik het altijd goed met hem vinden.
Condoleances aan familie en verdere vrienden.
Ik heb hem een paar ontmoet ivm met de projecten die hij deed met scholieren.
Ondanks dat hij en ik totale andere manier van aanpakken hadden, kon ik het altijd goed met hem vinden.
Condoleances aan familie en verdere vrienden.
Re: Leonidas Overleden
Potverdikkie! wat is me dat nu. Heel erg veel sterkte voor de familie en bekenden, ik ga hem missen op de luisterdag, zachte vriendelijke man...
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Leonidas Overleden
Lees het nu pas, enorm schrikken. Wat een verlies, een gepassioneerd man. Te kort van een welverdiend pensioen kunnen genieten dunkt me. Mooie bijdragen, echt een inspirator. Sterkte aan alle nabestaanden
Re: Leonidas Overleden
Jammer dat ook zijn website en facebookpagina verdwenen zijn. Was wel erg leuk om te bekijken.
Re: Leonidas Overleden
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik zat even te denken. Er zijn natuurlijk behoorijk wat posts van Leonidas met schatten aan informatie, die door huidige en toekomstige ZBA-ers gelezen worden en mischien veronderstellen dat Leonidas gaat reageren op een vraag (bijvoorbeeld).
Is het in dit kader om Leonidas zijn username te voorzien van een toevoeging, als in '[username] - in Memoriam' of zoiets?
Ik zie dit op facebook ook wel eens en vind het een respectvolle manier om kenbaar te maken dat iemand helaas is overleden.
Het is een gedachte. Als we dit niet passend vinden dan snap ik dat.
groet,
Satefan
Is het in dit kader om Leonidas zijn username te voorzien van een toevoeging, als in '[username] - in Memoriam' of zoiets?
Ik zie dit op facebook ook wel eens en vind het een respectvolle manier om kenbaar te maken dat iemand helaas is overleden.
Het is een gedachte. Als we dit niet passend vinden dan snap ik dat.
groet,
Satefan
Re: Leonidas Overleden
Dat word standaard al gedaan bij forumleden waarvan het bekend is dat ze er niet meer zijn.
memberlist.php?mode=&sk=m&sd=d
memberlist.php?mode=&sk=m&sd=d
Re: Leonidas Overleden
Die tekst erbij.

Ik laat deze uitnodiging graag nog even aan mij voorbij gaan.Zelfbauwaudio schreef: ↑zo 19 jun 2022, 15:10Dit is een gesloten groep, nieuwe leden kunnen alleen lid worden op uitnodiging van een groepsleider
Re: Leonidas Overleden
Duidelijk!ray5150 schreef: ↑zo 19 jun 2022, 15:04Dat word standaard al gedaan bij forumleden waarvan het bekend is dat ze er niet meer zijn.
memberlist.php?mode=&sk=m&sd=d
Re: Leonidas Overleden
Oh, wat een naar nieuws weer... hoorde het pas net... 
Ik ben twee keer op visite geweest bij Leon in Eindhoven. Gezellig een bakje koffie samen gedronken en daarna uren fijn muziek geluisterd en gezellig gekletst. Vriendelijke man, altijd vol nieuwe ideeën en zijn eigen theorieën. Heeft allerlei mooie open baffle (en andere) projecten gemaakt. Geholpen met filters voor Pure Audio Project, maar uiteindelijk bleek dat wat eenzijdig te worden vanuit PAP dus relatie bekoelde. Toen verder gegaan met Lii Audio in Hangzhou. Dat was een mooie wisselwerking. Echt jammer dat we hem moeten missen nu... Rust zacht Leon...

Ik ben twee keer op visite geweest bij Leon in Eindhoven. Gezellig een bakje koffie samen gedronken en daarna uren fijn muziek geluisterd en gezellig gekletst. Vriendelijke man, altijd vol nieuwe ideeën en zijn eigen theorieën. Heeft allerlei mooie open baffle (en andere) projecten gemaakt. Geholpen met filters voor Pure Audio Project, maar uiteindelijk bleek dat wat eenzijdig te worden vanuit PAP dus relatie bekoelde. Toen verder gegaan met Lii Audio in Hangzhou. Dat was een mooie wisselwerking. Echt jammer dat we hem moeten missen nu... Rust zacht Leon...
Re: Leonidas Overleden
Jeemig, dat is wel schrikken. Ik ben een paar keer bij hem geweest, ik was toen met mijn zelfbouw open baffles bezig en hij was heel open in het delen van zijn kennis. Het waren gezellige luistersessies, soms moest ik wel vragen het geluid wat te temperen, want hij wilde graag die "live"-beleving ondergaan
.
RIP Leon....
RIP Leon....
