het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
DBA Walt... je hebt t bij Jeroen gehoord wat dat doet.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daarom heb ik BD15 woofers van Bert Doppenberg liggen die bij mij niet zo diep gaan maar het hoge rendement wel hebben.
Een setje te veel welliswaar maar dat dus ten koste van de aura's.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Weer gratizzz Piet Piepers, nu in Den Haag
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... pied-piper
Alleen de tweeters zijn kaput
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... pied-piper
Alleen de tweeters zijn kaput
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is geen geld.
Jammer dat ik er geen plek voor heb. zou wel eens een set willen proberen.
Schijnt een nogal controversieel ontwerp te zijn geweest, wat ik zo lees.
Jammer dat ik er geen plek voor heb. zou wel eens een set willen proberen.
Schijnt een nogal controversieel ontwerp te zijn geweest, wat ik zo lees.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iemand die nog een line array wil maken? 80 woofertjes en 40 tweeters;
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 5-watt-497
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 5-watt-497
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat zijn volgens mij Visaton breedbandertjes van 8 cm FRS.
https://www.distrelec.nl/Web/Downloads/ ... 155931.pdf
https://www.distrelec.nl/Web/Downloads/ ... 155931.pdf
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lege kasten voor de SEAS Thor transmissionline https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -seas-thor
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt, de bekende "snerp"dingen. Zijn eigenlijk nergens goed voor behalve voor een omroepinstallatie.hannesie schreef: ↑ma 20 jun 2022, 14:30Dat zijn volgens mij Visaton breedbandertjes van 8 cm FRS.
https://www.distrelec.nl/Web/Downloads/ ... 155931.pdf
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik ga er nog een nachtje over slapen .... maar goed, dan heb je de rechten en dan?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Proberen je zakken te vullen?
Nadat die eerst wel zijn geleegd natuurlijk, voor je dit weer terug hebt verdiend zijn we al wel een straatje verder.

Nadat die eerst wel zijn geleegd natuurlijk, voor je dit weer terug hebt verdiend zijn we al wel een straatje verder.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat zouden ze er voor gaan kopen? Een ijsje of een iPad?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor alles kun je iets verzinnen. viewtopic.php?t=15342Pjotr schreef: ↑wo 22 jun 2022, 18:57Klopt, de bekende "snerp"dingen. Zijn eigenlijk nergens goed voor behalve voor een omroepinstallatie.hannesie schreef: ↑ma 20 jun 2022, 14:30Dat zijn volgens mij Visaton breedbandertjes van 8 cm FRS.
https://www.distrelec.nl/Web/Downloads/ ... 155931.pdf
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zeker geen visaton, maar wel leuk.hannesie schreef: ↑ma 20 jun 2022, 14:30Dat zijn volgens mij Visaton breedbandertjes van 8 cm FRS.
https://www.distrelec.nl/Web/Downloads/ ... 155931.pdf
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Onderaan de bladzijde staat dan wel dat het Visaton is, of bedoel jij dat het namaak Visaton zou kunnen zijn?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik denk dat dat te maken heeft met exploitatie rechten, bijvoorbeeld vrijgeven op streamingsdiensten, en gebruik maken van de muziek in films en voor reclames. daar word dan weer voor betaald, en dat vloeit dan weer terug naar de rechthebbende.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja klopt. Als artiest krijg je voor elke stream op bvb Spotify minder dan 1 cent. 3x niks, maar voor een grote naam als PF kan het wat doen. Een stream is als een nummer minimaal 30 sec beluisterd wordt. Dan heb je de radiozenders waar jou muziek wordt gedraaid, daar liggen de royalties hoger. En je hebt rechten van de nummers die door anderen gebruikt worden, als in een cover, reclame/filmmuziek, etc.
Of dat uitkan, als verdienmodel en over welke periode, zal vast wel uit te rekenen zijn. Of je gebruikt de rechten als belegging, om ze over een paar jaar met een paar procentjes winst van de hand te doen.
Of dat uitkan, als verdienmodel en over welke periode, zal vast wel uit te rekenen zijn. Of je gebruikt de rechten als belegging, om ze over een paar jaar met een paar procentjes winst van de hand te doen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Sla je slag!
Af te halen in Utrecht.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... luidsboxen
Gratis af te halen: Twee grote geluidsboxen 105 cm hoog, 45 cm breed, 40 cm diep; 2 maal 100 W; De boxen zijn een "transmissielijn" met KEFF units met 4 speakers. Zeer geschikt voor grote ruimtes. Zelf in elkaar gezet in 1978.
Af te halen in Utrecht.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... luidsboxen
Gratis af te halen: Twee grote geluidsboxen 105 cm hoog, 45 cm breed, 40 cm diep; 2 maal 100 W; De boxen zijn een "transmissielijn" met KEFF units met 4 speakers. Zeer geschikt voor grote ruimtes. Zelf in elkaar gezet in 1978.
