Animo check Luisterdag Ermelo 10-september-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Animo check Luisterdag Ermelo 10-september-2022
Graag wil ik weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.
Zo zijn er 3 mogelijkheden.
Verder zou ik het op prijs stellen wanneer dan wel.
Tillen we het over de vakantie heen en gaan we voor eind aug?
Eerder is geen optie en zijn de ruimtes volgeboekt.
En op een zondag zijn de ruimtes vast verhuurd dus dat kan ook niet.
Zo zijn er 3 mogelijkheden.
Verder zou ik het op prijs stellen wanneer dan wel.
Tillen we het over de vakantie heen en gaan we voor eind aug?
Eerder is geen optie en zijn de ruimtes volgeboekt.
En op een zondag zijn de ruimtes vast verhuurd dus dat kan ook niet.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op ma 23 mei 2022, 23:43, 6 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Helaas, dag zelf vrij, dag erna 5 uur opstaan en lange dag…
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Na twee jaar stilte in audiovisuele wereldje barst nu alles weer los en is een weekend in Juni top drukte dus helaas no go! Suc6 verder met de plannen 
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Dan heeft noord zomervakantie dus dat gaat hem helaas niet worden.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Ik neem aan dat ik dan gewoon de dag bezoek, al is het maar om de zaak te steunen.
Eind juli is dan in een bosrijke omgeving wel lekker.
Eind juli is dan in een bosrijke omgeving wel lekker.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Ik denk dat een datum na de schoolvakanties geliefder is.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Daar lijkt het wel op maar we moeten dan weer niet te dicht op de dag van het Noorden komen te zitten.
tis nog even aanzien zo maar maandag maak ik de balans op.
Ik heb dan ook de ruimtes gezien en kan ik even beter overleggen wat er verder mogelijk is qua data.
tis nog even aanzien zo maar maandag maak ik de balans op.
Ik heb dan ook de ruimtes gezien en kan ik even beter overleggen wat er verder mogelijk is qua data.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Dat is al wat dichter bij de het verre noorden. Als het doorgaat ben ik aanwezig
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
W.m.b. maakt niet veel uit. Alleen als het meer een bij-klets-dag wordt dan een demodag kunnen we wellicht ook met een wat eenvoudiger locatie volstaan.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Verbaast me niet dat nu net jij met deze suggestie komt… 
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Zal dan wel die minimaal 600W op moeten om over het geblaat heen te komen… 
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Zo als het er nu naar uit ziet kan 60% van de deelnemers die normaal zouden komen.
Ik vind dat niet voldoende om de dag te laten slagen en ik ga vanavond naar een alternative datum kijken.
Nu was ik van plan om de plek van Alphen aan te gaan houden wat normaal eind november zou zijn maar dat zit nu wel weer te dicht op Beetsterzwaag.
Hier onder nog even de link met de ooit bedachte jaar planning.
viewtopic.php?p=1759098#p1759098
Vanavond spreek ik de beheerder van Ons Huis en zal dan de opties verder bekijken.
Hopelijk is er voor de vakantie (start vakanties 9-7) nog iets mogelijk. Dat was tenminste het streven voor deze dag.
Ik vind dat niet voldoende om de dag te laten slagen en ik ga vanavond naar een alternative datum kijken.
Nu was ik van plan om de plek van Alphen aan te gaan houden wat normaal eind november zou zijn maar dat zit nu wel weer te dicht op Beetsterzwaag.
Hier onder nog even de link met de ooit bedachte jaar planning.
viewtopic.php?p=1759098#p1759098
Vanavond spreek ik de beheerder van Ons Huis en zal dan de opties verder bekijken.
Hopelijk is er voor de vakantie (start vakanties 9-7) nog iets mogelijk. Dat was tenminste het streven voor deze dag.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Laat je niet weerhouden Alphen voor eind november in te plannen.
Voor Beetsterzwaag is het meestal ergens in oktober georganiseerd, een paar keer eind september en een keer begin november. Alphen gaat de laatste jaren eind november. In die jaren hebben Beetsterzwaag en Alphen elkaar eigenlijk nooit in de weg gezeten.
De Diy-Hard wil natuurlijk zo veel mogelijk mee pikken, maar met de huidige brandstofprijzen zal het voor sommigen wellicht prettiger zijn om een beetje in de regio te blijven (al zijn ze bij ons ook welkom).
Voor Beetsterzwaag is het meestal ergens in oktober georganiseerd, een paar keer eind september en een keer begin november. Alphen gaat de laatste jaren eind november. In die jaren hebben Beetsterzwaag en Alphen elkaar eigenlijk nooit in de weg gezeten.
De Diy-Hard wil natuurlijk zo veel mogelijk mee pikken, maar met de huidige brandstofprijzen zal het voor sommigen wellicht prettiger zijn om een beetje in de regio te blijven (al zijn ze bij ons ook welkom).
Laatst gewijzigd door richard op ma 23 mei 2022, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
Och, heb nooit het idee gehad dat überhaupt de luisterdagen elkaar in de weg hebben gezeten. Wie dat ooit bedacht heeft in een grijs verleden...
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 23-7-2022
En prik je een datum; zijn er altijd van die figuren die een audioshow in Veldhoven of Alkmaar organiseren.
Re: Animo check Luisterdag Ermelo 10 september-2022
Ik heb nu een nieuwe datum gekregen 10 sept en ik denk dan dat dit wel moet kunnen.
Het zit wel 3wk voor Beetsterzwaag en zullen elkaar hopelijk niet teveel in de weg zitten.
Ik heb de ruimtes bekeken den die zijn super.
We hebben 3 ruimtes tot onze beschikking waar apparatuur geplaatst kan worden.
De grote ruimte Een middelgrote ruimte En de zolder ruimte Verder hebben we een kantine ruimte waar de keuken aan zit en een drankje genuttigd kan worden. Daarnaast is er voldoende sanitair aanwezig en ziet het er allemaal gewoon netjes en verzorgd uit.
We zitten naast een school waar we parkeergelegenheid van kunnen gebruiken.
Deze is direct bereikbaar van af Ons Huis. De toegang En de zijkant van het gebouw. We kunnen dan de ruimtes huren van 10:00 to 18:00uur
De kosten voor de huur bedragen €250.-
Tussen de middag gaat de kantine open en kunnen er broodjes kroket en of een patatje gekocht worden.
En er zal door Ons Huis frisdrank neergezet worden wat wel persoonlijk afgerekend moet worden.
Volgens mij is dit wel een haal baar verhaal.
Wat vinden jullie hier van.
Nog een keer een pol aanmaken of gaan we hier gewoon voor?
Het zit wel 3wk voor Beetsterzwaag en zullen elkaar hopelijk niet teveel in de weg zitten.
Ik heb de ruimtes bekeken den die zijn super.
We hebben 3 ruimtes tot onze beschikking waar apparatuur geplaatst kan worden.
De grote ruimte Een middelgrote ruimte En de zolder ruimte Verder hebben we een kantine ruimte waar de keuken aan zit en een drankje genuttigd kan worden. Daarnaast is er voldoende sanitair aanwezig en ziet het er allemaal gewoon netjes en verzorgd uit.
We zitten naast een school waar we parkeergelegenheid van kunnen gebruiken.
Deze is direct bereikbaar van af Ons Huis. De toegang En de zijkant van het gebouw. We kunnen dan de ruimtes huren van 10:00 to 18:00uur
De kosten voor de huur bedragen €250.-
Tussen de middag gaat de kantine open en kunnen er broodjes kroket en of een patatje gekocht worden.
En er zal door Ons Huis frisdrank neergezet worden wat wel persoonlijk afgerekend moet worden.
Volgens mij is dit wel een haal baar verhaal.
Wat vinden jullie hier van.
Nog een keer een pol aanmaken of gaan we hier gewoon voor?
