Misschien maar weer eens wat bouwen
De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Leuk! Mijn vrouw viert haar verjaardag gewoon een dagje later.
Misschien maar weer eens wat bouwen
Misschien maar weer eens wat bouwen
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik wil ook wel eens naar het Noorden. Kweet nog niet wat ik meeneem.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik ga proberen er bij te zijn, Beetsterzwaag was alweer even geleden, altijd leuk.
Even een slag om de arm, heb een trouwerij rond die tijd, zou die datum kunnen zijn.
Kan wat meenemen aan versterker bv, als er behoefte aan is. Ook nog wel wat speakers staan.
Even een slag om de arm, heb een trouwerij rond die tijd, zou die datum kunnen zijn.
Kan wat meenemen aan versterker bv, als er behoefte aan is. Ook nog wel wat speakers staan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moeten we een heftruck regelen? 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
zet mij ook maar op de lijst, niet al te ver ook, mooi dat Friesland het initiatief neemt trouwens 
dan laat ik graag mijn obx-en horen :
viewtopic.php?p=1832032&hilit=obx#p1832032
dan laat ik graag mijn obx-en horen :
viewtopic.php?p=1832032&hilit=obx#p1832032
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Beesterzwaag is net wat ver te om te fietsen én de luisterdag nog te bezoeken…
https://goo.gl/maps/ceCT2xKtxjGoW8DU8
https://goo.gl/maps/ceCT2xKtxjGoW8DU8
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Er is hier in de omgeving gelegenheid tot overnachting.
Kost wat maar dan heb je ook wat:
https://www.lauswolt.nl/
Kost iets minder maar ook prima:
https://wittehuisolterterp.nl/
Kost wat maar dan heb je ook wat:
https://www.lauswolt.nl/
Kost iets minder maar ook prima:
https://wittehuisolterterp.nl/
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Als ik in de gelegenheid ben neem ik het monster misschien mee... (1 oktober is net weer zo'n dag dat ik meestal wat heb...)
Kees
Kees
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Je komt samen met Evelien, leuk!audiomanics schreef: ↑di 17 mei 2022, 17:09Als ik in de gelegenheid ben neem ik het monster misschien mee...
Kees
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Van mij mag je Richard slaan, niet te hard natuurlijk, maar wel raak ja!

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Evelien kan het zeker zelf
Maar genoeg erover, heb haar 1 keer gezien, en weet genoeg na 25 jaar volwassenen onderwijs, die kan haar eigen boontjes wel doppen.
Maar genoeg erover, heb haar 1 keer gezien, en weet genoeg na 25 jaar volwassenen onderwijs, die kan haar eigen boontjes wel doppen.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Doe ik wel meer, een beetje laag toontje aanzetten, of ik dat dan een jaar volhoud weet ik nog niet, misschien een subje bouwen.

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Wil ook graag komen, helaas door omstandigheden niets kunnen bouwen, maar een beetje luisteren en kletsen moet wel kunnen...
groet,
Aat
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Je hebt nog tijd zat. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Om worst te halen...
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Yep, count me in.
Waarschijnlijk neem ik ook weer wat gasten mee...
Heel misschien willen ze ook wel wat bouwsels meenemen....
Waarschijnlijk neem ik ook weer wat gasten mee...
Heel misschien willen ze ook wel wat bouwsels meenemen....
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Nog een worstnummer....
Een Groningse versie...
Een Groningse versie...
