het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik kwam deze tegen, een paar zeer fraaie 3 inch breedbandertjes, 10 euro per stuk.
Beyma 3FR30 (V2), behoorlijk hoge gevoeligheid en demodulatie ring in de motor en tevens genoeg beluchting.
V2 is anders dan V1 trouwens, V1 heeft geen demodulatie ring (de impedantie is ook minder plat)
Zeer mooie speakertjes voor een line-array of anders FAST systeem.
Super leuk ook in een micro array van 4 (of 5) per kant. (pas dan wel een beetje op met het volume, want dat gaat hard!
)
Het jeukt om er een paar te kopen, maar ik heb al gewoon teveel andere dingen en moet helaas beetje op de centen letten momenteel.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 6-speakers
Ik heb al even nagevraagd, en er zijn er 11 beschikbaar.
Beyma 3FR30 (V2), behoorlijk hoge gevoeligheid en demodulatie ring in de motor en tevens genoeg beluchting.
V2 is anders dan V1 trouwens, V1 heeft geen demodulatie ring (de impedantie is ook minder plat)
Zeer mooie speakertjes voor een line-array of anders FAST systeem.
Super leuk ook in een micro array van 4 (of 5) per kant. (pas dan wel een beetje op met het volume, want dat gaat hard!
Het jeukt om er een paar te kopen, maar ik heb al gewoon teveel andere dingen en moet helaas beetje op de centen letten momenteel.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 6-speakers
Ik heb al even nagevraagd, en er zijn er 11 beschikbaar.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die zien er geinig uit inderaad, zou je zo'n kleine line array met 5 per kant in een soort TL vorm kunnen maken, zodat er ook wat laag uit te halen valt?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze hebben niet veel lineaire xmax, wel nog redelijke extended xmax (PA ding).
Fs is ook vrij hoog, dus ik zou er geen TL van maken er blijft niks van dat laag over.
Ik zou zoiets echter in een FAST systeem zetten, of eventueel met een subwoofer.
Als je de subs voor je symmetrisch kunt neerzetten kun je ook nog iets hoger crossen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het lijkt erop dat ik alle 11 ga overnemen. Dus dan iets verzinnen met 4 of 5 stuks per kant. Misschien een tweeweg met ingebouwde subwoofer in 6e orde bandpass ofzo, mini kastje met mega output lijkt me wel geinig, voor buurt BBQ etc.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gaat een beetje off-topic, anders even een los topic, of via PM
Maar als het meer een PA achtig ding wordt voor idd voor een buurt BBQ, zou ik de breedbanders in een BR doen, met actieve filtering.
Gooi daar twee leuke subjes bij en je hebt genoeg muziek plezier.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik weet het nog niet echt, maar heb door de alle 11 af te nemen, wel een hele leuke prijs gehad, dus kon de deal niet laten lopen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat bij mij de vraag oproept wat muziek Walter dan denkt te gaan draaien op een buurt bbq ?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik spreek uit ervaring.
Hoe platter, hoe beter.
Hoe platter, hoe beter.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik weet niet wat dit is, maar misschien is dit wel een pareltje:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... n-speakers
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... n-speakers
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een plaatje van de Sawafuji planars volgens google. Bij Reverb te koop voor €1000.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Op een of andere manier doet dit me gelijk denken aan de opgestoken middelvinger.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuke vintage wharfedale units voor niet al te veel.
Subwoofer 500 Watt (2x) *Exclusive Sound*
€ 80,00
https://link.marktplaats.nl/m1831522010 ... ialbuttons
Subwoofer 500 Watt (2x) *Exclusive Sound*
€ 80,00
https://link.marktplaats.nl/m1831522010 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
SEAS Exotic T35 - X3-06 1.5" dome midrange tweeters, mint! 649,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... eters-mint
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... eters-mint
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Fijne prijs voor fijne tweeters...
2 stuks Peerless XT25TG-30/04 tweeters
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1845496957 ... ialbuttons
De zelfde verkoper heeft ook 5 en 10 inch excel woofers voor een nette prijs.
2 stuks Peerless XT25TG-30/04 tweeters
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m1845496957 ... ialbuttons
De zelfde verkoper heeft ook 5 en 10 inch excel woofers voor een nette prijs.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Xanadu ds14 mkii, met Seas W14 woofer en Seas tweeters voor E225,-
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... seas-excel
Volgens mij zijn de woofers los al meer waard?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... seas-excel
Volgens mij zijn de woofers los al meer waard?
