Hallo,
Een kennis van mij heeft sindskort een pioneer avh-a240dab in zijn auto, en als via de radio aan het bellen, dan raakt die een gegeven moment de verbinding van de radio kwijt.
Iemand een idee, hoe dat kan?
Andere vraag, met dezelfde radio: deze heeft de functie dat er een achteruitrijcamera op gemonteerd Kan worden. Dat hebben we ook gedaan, maar met inschakelen van de achteruitversnelling komt er geen beeld. Het heeft een draadloze verbinding. De transmitter en Receiver hebben beide stroom en de gele rca zijn aangesloten. Zou het kunnen dat de afstand te groot is?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
hoi, en welkom!
die camera: probeer eens of die t wel doet als die vlakbij elkaar zitten, als ze t dan wel doen dan is de auto te groot
die camera: probeer eens of die t wel doet als die vlakbij elkaar zitten, als ze t dan wel doen dan is de auto te groot
-
Stefanovitch
- Berichten: 44
- Lid geworden op: wo 17 mar 2021, 14:31
Re: Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
Het kan zijn dat de telefoon die gebruikt word niet geheel compatible is met de nieuwe pioneer.
Kijk eens of je een andere telefoon kan proberen en kijken of deze hetzelfde probleem heeft.
Is dit zo dan is een firmware update van de pioneer een mogelijkheid als er die is.
Wbt de Camera, zo`n camera heeft meestal een goed bereik, maar er kan bijv. een storingsbron zijn in de auto.
Of de bedrading, of de instellingen zijn niet goed. Even de handleiding lezen misschien.
Mvgr, Stefanovitch.
Kijk eens of je een andere telefoon kan proberen en kijken of deze hetzelfde probleem heeft.
Is dit zo dan is een firmware update van de pioneer een mogelijkheid als er die is.
Wbt de Camera, zo`n camera heeft meestal een goed bereik, maar er kan bijv. een storingsbron zijn in de auto.
Of de bedrading, of de instellingen zijn niet goed. Even de handleiding lezen misschien.
Mvgr, Stefanovitch.
Re: Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
De camera is opgelost. Gewoon bekabeld aangelegd.
Maar bij het inschakelen van de achteruit springt het beeld niet op de camera. Enig idee of dit een instelling kan zijn? Of moet het altijd handmatig gebeuren
Met de telefoon nog niet geprobeerd. Heb is een huawei mate 20.
Maar bij het inschakelen van de achteruit springt het beeld niet op de camera. Enig idee of dit een instelling kan zijn? Of moet het altijd handmatig gebeuren
Met de telefoon nog niet geprobeerd. Heb is een huawei mate 20.
-
Stefanovitch
- Berichten: 44
- Lid geworden op: wo 17 mar 2021, 14:31
Re: Pioneer avh-a240dab verliest verbinding met bluetooth
Enig idee waar? Ik kan alleen de camera activeren of deactiveren
