Polariteit tweeter
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Leeuwarden, kun je dit eens checken voordat je de boel wellicht onnodig opblaast?
Er zit een inkeping bij de + zijde.
Kan niet missen
.
https://en.toutlehautparleur.com/diaphr ... cf002.html
Er zit een inkeping bij de + zijde.
Kan niet missen
https://en.toutlehautparleur.com/diaphr ... cf002.html
Re: Polariteit tweeter
Misschien hen wat gemist?
Re: Polariteit tweeter
Nee ik mis nix, neem aan dat het duidelijk is waar de + en - zit bij deze tweeter
.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Dit vind ik heel scherp gevonden van je! Het klopt inderdaad dat je zo de polariteit kan vaststellen!Hondasnl schreef: ↑za 07 mei 2022, 6:13Leeuwarden, kun je dit eens checken voordat je de boel wellicht onnodig opblaast?
Er zit een inkeping bij de + zijde.
Kan niet missen.
https://en.toutlehautparleur.com/diaphr ... cf002.html
Re: Polariteit tweeter
Thx! Meten + Weten LeeuwardenLeeuwarden schreef: ↑za 07 mei 2022, 18:06Dit vind ik heel scherp gevonden van je! Het klopt inderdaad dat je zo de polariteit kan vaststellen!Hondasnl schreef: ↑za 07 mei 2022, 6:13Leeuwarden, kun je dit eens checken voordat je de boel wellicht onnodig opblaast?
Er zit een inkeping bij de + zijde.
Kan niet missen.
https://en.toutlehautparleur.com/diaphr ... cf002.html![]()
Re: Polariteit tweeter
Leeuwarden schreef: ↑zo 01 mei 2022, 21:40dre schreef: ↑zo 01 mei 2022, 21:05Mooi spul toch!Leeuwarden schreef: ↑zo 01 mei 2022, 20:27Er stonden hier twee T29CF002 ‘s van Seas in de buurt te koop.(Dank voor de tip, Dre!) Tweeters spelen prima maar de markering wat + is ontbreekt. Aansluitlipjes zijn gelijk. Ik durf de batterij test eigenlijk niet aan…![]()
Zekers! Als je nog een setje W18NX001 weet te vinden hou ik me aanbevolen!
Je bent me net voor geweest met deze aankoop, ik heb nog contact gehad met de verkoper maar ze waren dus al gereserveerd.
Ik heb voor mijn corian astera clones een set Seas W18nx003 aangeschaft en heb een set w18nx001 over. Nu maar wachten tot er nog een set T29cf002 tweeters te koop komen, kan ik weer een setje bouwen
Groet, Franks
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Zeker!! Ik heb ze er nu een week inzitten en mijn ervaring tot nu toe is dat de 003 overall zeker 10-15% beter is. Laagcontrole, 3D beeld, detaillering, plaatsing , echt allemaal beter.
Filter is ongewijzigd.
Groet, Franks
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Dat mag ook wel voor die prijs.
Ik zoek vooreerst nog maar even naar een setje 001’s…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Ik heb een set liggen maar of het de ex001 of de e001 is weet ik niet meer.
Niet de allermooiste meer trouwens,wel goedkoop.
Niet de allermooiste meer trouwens,wel goedkoop.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Polariteit tweeter
Kuch....
Net gekeken.....
Het is de EX001,maar er zitten wel wat roestplekjes op de conus.
Meer als toen ze in de kast gingen.
Net gekeken.....
Het is de EX001,maar er zitten wel wat roestplekjes op de conus.
Meer als toen ze in de kast gingen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Polariteit tweeter
Ja ok maar ik zag Nextel op de foto van Frank
Re: Polariteit tweeter
Nog niet enorm,maar ik ga ze niet meer gebruiken in ieder geval.
